SuusP Geplaatst: 23 januari 2014 Auteur Geplaatst: 23 januari 2014 Betekent wel dat B en C lang langer op A moeten wachten (6 - 4 - 4). Vandaar mijn hoop dat er misschien iemand uit A bij C wil. Ik kan zelf niet echt, want ik ben starter Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
beertjerinke Geplaatst: 23 januari 2014 Geplaatst: 23 januari 2014 dan wachten we daarop Quote een beginner moet toch ergens beginnen en door jullie lukt het ook
Monika Geplaatst: 23 januari 2014 Geplaatst: 23 januari 2014 Suus, verhuis mij maar Dan kunnen we beginnen Quote
beertjerinke Geplaatst: 23 januari 2014 Geplaatst: 23 januari 2014 De enveloppe kunnen beginnen Spannend Quote een beginner moet toch ergens beginnen en door jullie lukt het ook
angela († maart 2025) Geplaatst: 23 januari 2014 Geplaatst: 23 januari 2014 zaden liggen klaar gaan morgen op de bus. Quote
Connie Geplaatst: 23 januari 2014 Geplaatst: 23 januari 2014 Perfect Angela Dan vul ik hem aan en kan hij zo snel mogelijk de groep in. Quote Je zou maar een èèndags vlieg zijn en je dag niet hebben.....
Loraine Geplaatst: 23 januari 2014 Geplaatst: 23 januari 2014 Zo dames en heren om de spanning een beetje op te voeren Ook voeg ik nog een aantal lege gripzakjes toeDeze zijn niet voor eigen gebruik Je mag ze gebruiken voor nieuwe zaden EditIk ben echt blij dat het allemaal zo vlot geregeld is en hoop dat er voor iedereen leuke dingen tussen zittenEn natuurlijk dat er nu geen 1 of andere onverlaat is die de envelop confisqueerd Quote Groetjes Loraine "Wat niet kan, moet nog gebeuren."
GabyvG Geplaatst: 23 januari 2014 Geplaatst: 23 januari 2014 Vandaag werd ik verrast dat er een pakketje bij mijn buren was afgeleverd. Net opgehaald en..... het is de zadenenvelop!Naar wie moet ik de envelop doorsturen? Quote
HuubvG Geplaatst: 23 januari 2014 Geplaatst: 23 januari 2014 (aangepast) 1) de envelop zou toch door de brievenbus moeten kunnen? 2) hoe kan het dat jij de envelop al hebt als ie morgen pas verstuurd wordt? 3) je kunt toch op de lijst zien dat jij hem vervolgens naar cupcakeje moet sturen? 4) ik begrijp er geloof ik geen bal van! %) edit: en ik ben zo vrij om af te zeggen, sorry. 23 januari 2014 aangepast door Gast Quote
GabyvG Geplaatst: 23 januari 2014 Geplaatst: 23 januari 2014 Ik heb het over de envelop die lange tijd bij Winnie heeft gelegen. Quote
Connie Geplaatst: 23 januari 2014 Geplaatst: 23 januari 2014 Ziet en super strak en netjes uit Loraine Gaby toch fijn dat ie zijn weg vervolgt Quote Je zou maar een èèndags vlieg zijn en je dag niet hebben.....
Monika Geplaatst: 23 januari 2014 Geplaatst: 23 januari 2014 Gaby, nog even hier, het adres van Cupcakeje heb je al van mij ontvangen. Stuur de envelop maar naar haar, zij stuurt em door naar mij en ik zal em als ik envelop C ontvang hiermee samenvoegen. Quote
beertjerinke Geplaatst: 23 januari 2014 Geplaatst: 23 januari 2014 jippie hij is tercht super Quote een beginner moet toch ergens beginnen en door jullie lukt het ook
Mheikamp Geplaatst: 23 januari 2014 Geplaatst: 23 januari 2014 De postbode had zeker toch vakantie.. Fijn dat hij terecht is. Quote
simke Geplaatst: 23 januari 2014 Geplaatst: 23 januari 2014 De zaden van bit ontvangen vandaag. Dus ik kan verder met het vullen van de envlop. Quote
Bobjan10 Geplaatst: 23 januari 2014 Geplaatst: 23 januari 2014 Leuk dat er weer een zadenenvelop is gestart! Is er nog plek bij envelop C of is deze groep al vol? Anders zou ik ook graag mee doen Quote "Een onkruid is een plant die elke overlevingsstrategie beheerst, behalve die van het groeien in rijen." http://www.moestuinforum.nl/blog/Bobjan10/
HuubvG Geplaatst: 23 januari 2014 Geplaatst: 23 januari 2014 Bobjan, je mag wel graag mijn plaats innemen. Het is toch denk ik niks voor mij, dat gestress met die enveloppen. Graag mij van de lijst halen SuusP/simke. Quote
Cupcakeje Geplaatst: 23 januari 2014 Geplaatst: 23 januari 2014 wat goed dat de envelop terug is! nu krijg ik twee enveloppen wat leuk haha gelukkig komt de nieuwe nog wat later anders heb k dalijk zaad tekort om in twee vloppen te stoppen:) ben heel benieuwd wat er allemaal in zit! Quote
SuusP Geplaatst: 24 januari 2014 Auteur Geplaatst: 24 januari 2014 Yeah hij is terecht! Dat had ik niet verwacht, maar mooi zo Monika's plan klinkt prima. Bobjan en Monika, ik zet jullie bij C en haal Huub eraf. Bobjan, kun jij mij en simke dan nog even jouw gegevens sturen? Alvast dank! Loraine, ik stuur je morgenavond mijn zaden op (ik ben nu bij mijn ouders, vandaar). Dan kunnen we van start! Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
Erny Geplaatst: 24 januari 2014 Geplaatst: 24 januari 2014 Dan heeft Winnie nu dus wel in één keer een heleboel mensen blij gemaakt... Ze heeft alleen de spanning een béétje hoog opgevoerd... Maar fijn dat ie weer terecht is. Quote
Loraine Geplaatst: 24 januari 2014 Geplaatst: 24 januari 2014 Yeah hij is terecht! Dat had ik niet verwacht, maar mooi zo Monika's plan klinkt prima. Bobjan en Monika, ik zet jullie bij C en haal Huub eraf. Bobjan, kun jij mij en simke dan nog even jouw gegevens sturen? Alvast dank! Loraine, ik stuur je morgenavond mijn zaden op (ik ben nu bij mijn ouders, vandaar). Dan kunnen we van start! Helemaal toppie suuspDan kan ik onze zaden samen voegen en hebben we een flink volle doos HuubJammer dat je niet meer mee doetJe hoeft de vlop niet perse dezelfde dag weer te posten hoorAls je aangeeft dat je 2 of 3 dagen nodig hebt is dat geen probleem Quote Groetjes Loraine "Wat niet kan, moet nog gebeuren."
HuubvG Geplaatst: 24 januari 2014 Geplaatst: 24 januari 2014 Het is misschien beter dat ik deze draadjes eerst een poosje ga volgen, dan snap ik beter hoe het zit met envelop C, A, B, Winnie en zo. Quote
loes Geplaatst: 24 januari 2014 Geplaatst: 24 januari 2014 (aangepast) ik vind de groepjes ook een beetje verwarrend.eigenlijk zou je dan 3 rondes mee moeten doen om de zaden te bekijken(envelop A, B en C), dat betekend ook 3x verzendkosten... ik wacht eerst wel ff de blije-zaden-tas af. wie weet doe ik daarna nog een ronde mee met de beginners envelop. 24 januari 2014 aangepast door Gast Quote
Aggi3 Geplaatst: 24 januari 2014 Geplaatst: 24 januari 2014 @LoesWat is dat dan een blijetas? Quote Een tuin moet het poetische en het mysterieuze combineren met een gevoel van sereniteit en vreugde.
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.