Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Betekent wel dat B en C lang langer op A moeten wachten (6 - 4 - 4). Vandaar mijn hoop dat er misschien iemand uit A bij C wil. Ik kan zelf niet echt, want ik ben starter

Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017

Geplaatst:

Zo dames en heren om de spanning een beetje op te voeren

image11971390502651.jpg

Ook voeg ik nog een aantal lege gripzakjes toe

Deze zijn niet voor eigen gebruik

Je mag ze gebruiken voor nieuwe zaden

Edit

Ik ben echt blij dat het allemaal zo vlot geregeld is en hoop dat er voor iedereen leuke dingen tussen zitten

En natuurlijk dat er nu geen 1 of andere onverlaat is die de envelop confisqueerd

Groetjes Loraine

"Wat niet kan, moet nog gebeuren."

Geplaatst:

Vandaag werd ik verrast dat er een pakketje bij mijn buren was afgeleverd. Net opgehaald en..... het is de zadenenvelop!

Naar wie moet ik de envelop doorsturen?

Geplaatst: (aangepast)

1) de envelop zou toch door de brievenbus moeten kunnen?

2) hoe kan het dat jij de envelop al hebt als ie morgen pas verstuurd wordt?

3) je kunt toch op de lijst zien dat jij hem vervolgens naar cupcakeje moet sturen?

4) ik begrijp er geloof ik geen bal van!

%) edit: en ik ben zo vrij om af te zeggen, sorry.

aangepast door Gast
Geplaatst:

Ziet en super strak en netjes uit Loraine

Gaby toch fijn dat ie zijn weg vervolgt

Je zou maar een èèndags vlieg zijn en je dag niet hebben.....

Geplaatst:

Gaby, nog even hier, het adres van Cupcakeje heb je al van mij ontvangen. Stuur de envelop maar naar haar, zij stuurt em door naar mij en ik zal em als ik envelop C ontvang hiermee samenvoegen.

Geplaatst:

Bobjan, je mag wel graag mijn plaats innemen. Het is toch denk ik niks voor mij, dat gestress met die enveloppen. Graag mij van de lijst halen SuusP/simke.

Geplaatst:

wat goed dat de envelop terug is! nu krijg ik twee enveloppen wat leuk haha gelukkig komt de nieuwe nog wat later anders heb k dalijk zaad tekort om in twee vloppen te stoppen:) ben heel benieuwd wat er allemaal in zit!

Geplaatst:

Yeah hij is terecht! Dat had ik niet verwacht, maar mooi zo Monika's plan klinkt prima. Bobjan en Monika, ik zet jullie bij C en haal Huub eraf. Bobjan, kun jij mij en simke dan nog even jouw gegevens sturen? Alvast dank!

Loraine, ik stuur je morgenavond mijn zaden op (ik ben nu bij mijn ouders, vandaar). Dan kunnen we van start!

Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017

Geplaatst:

Dan heeft Winnie nu dus wel in één keer een heleboel mensen blij gemaakt... Ze heeft alleen de spanning een béétje hoog opgevoerd...

Maar fijn dat ie weer terecht is.

Geplaatst:
Yeah hij is terecht! Dat had ik niet verwacht, maar mooi zo Monika's plan klinkt prima. Bobjan en Monika, ik zet jullie bij C en haal Huub eraf. Bobjan, kun jij mij en simke dan nog even jouw gegevens sturen? Alvast dank!

Loraine, ik stuur je morgenavond mijn zaden op (ik ben nu bij mijn ouders, vandaar). Dan kunnen we van start!

Helemaal toppie suusp

Dan kan ik onze zaden samen voegen en hebben we een flink volle doos

Huub

Jammer dat je niet meer mee doet

Je hoeft de vlop niet perse dezelfde dag weer te posten hoor

Als je aangeeft dat je 2 of 3 dagen nodig hebt is dat geen probleem

Groetjes Loraine

"Wat niet kan, moet nog gebeuren."

Geplaatst: (aangepast)

ik vind de groepjes ook een beetje verwarrend.

eigenlijk zou je dan 3 rondes mee moeten doen om de zaden te bekijken(envelop A, B en C), dat betekend ook 3x verzendkosten...

ik wacht eerst wel ff de blije-zaden-tas af. wie weet doe ik daarna nog een ronde mee met de beginners envelop.

aangepast door Gast

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...