Connie Geplaatst: 4 februari 2014 Geplaatst: 4 februari 2014 Ooops sorry Beertje mijn fout Quote Je zou maar een èèndags vlieg zijn en je dag niet hebben.....
beertjerinke Geplaatst: 4 februari 2014 Geplaatst: 4 februari 2014 Geeft helemaal niets Komt van zelf goed laat ik de zaden nog lekker ff liggen dacht alleen he' ik was toch ben ik nu wacht gewoon lekker af wie weet eind van de week of begin volgende week Quote een beginner moet toch ergens beginnen en door jullie lukt het ook
Mheikamp Geplaatst: 4 februari 2014 Geplaatst: 4 februari 2014 Hij is binnen , ik zal hem uiterlijk donderdag naarde volgende versturen, met een beetje geluk heb je hem dan van het weekend. Quote
Monika Geplaatst: 4 februari 2014 Geplaatst: 4 februari 2014 Envelop C is binnen Ben erg benieuwd Nu nog de andere envelop, misschien moet er dan zelfs een groter doosje komen hahaha Quote
SuusP Geplaatst: 4 februari 2014 Auteur Geplaatst: 4 februari 2014 Lijst is weer geupdate Hoe zat het nou met de oude envelop ("Winnies envelop"). Is die nu bij Limoen of al onderweg naar Monika? Monika een nog groter doosje wordt een dure business Misschien de inhoud van de oude envelop verdelen over A, B en C? Sowieso hopen dat het nog bij C past natuurlijk. Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
Cupcakeje Geplaatst: 4 februari 2014 Geplaatst: 4 februari 2014 Enevlop A is vandaag aangekomen en gaat morgen door naar de volgende:) Quote
Limoen Geplaatst: 4 februari 2014 Geplaatst: 4 februari 2014 Nog niet binnen, wel weer andere post gehad. Ook geen bericht dat de post niet in de brievenbus pastte of bij de buren is bezorgd ik ga morgen even bellen Quote
Cupcakeje Geplaatst: 5 februari 2014 Geplaatst: 5 februari 2014 Ja heel raar... Je had hem al lang moeten hebben. Ik heb ook eigenlijk nog nooit gehoord dat zo een brievenbus doos niet door dr brievenbus past. Heb je dat pakje war je toen een briefje vN hebt gekregen dat het niet paste wel al gehad ?? Quote
SuusP Geplaatst: 5 februari 2014 Auteur Geplaatst: 5 februari 2014 Ik heb ook wel eens zo'n melding gehad als Limoen. Beetje raar sta je dan wel te kijken (had gewoon een normale brievenbus, dus blijkbaar was het pakketje gewoon te groot?). Ook wel eens gehad dat een luie / verstrooide bezorger mij geen briefje had gegeven bij welke buren mijn pakketje was bezorgd. Heb het als verloren beschouwd (grote studentenflat, vind dan je pakketje maar eens terug ), werd het een half jaar later bij me afgegeven door de buren. PostNL, altijd lol Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
Cupcakeje Geplaatst: 5 februari 2014 Geplaatst: 5 februari 2014 ja die maken er een potje van hier worden mijn pakjes geregeld aan de straat aan de overkant afgegeven omdat ik en de buren dan niet thuis zijn.. handig is anders... Quote
SuusP Geplaatst: 5 februari 2014 Auteur Geplaatst: 5 februari 2014 Doet iedereen weer mee voor de volgende enveloppenronde? D.w.z. voor Envelop B (als je in groep A zit en dus nu A gehad hebt), C (als je in groep B zit, en nu B gehad hebt) of A (als je in groep C zit, dus nu C gehad hebt)? Mocht je wel even uitgeruild zijn en je willen afmelden, dan graag PM naar mij. Als er nieuwe aanmelders zijn die nu nog niet op de lijst staan, graag ook even melden Ik loop alweer lekker op de zaken vooruit Hopelijk kunnen we zo het tempo erin houden Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
marijke Geplaatst: 5 februari 2014 Geplaatst: 5 februari 2014 Ik ben heel benieuwd naar enveloppe C Quote
kris1984 Geplaatst: 5 februari 2014 Geplaatst: 5 februari 2014 Ik ben benieuwd. Deze ronde zit ik er ook bij. Heb alle zaden klaar liggen die kunnen er dan zo gelijk weer bij.Ik kan echt niet wachten ( gedult is niet mijn sterkste kant ). Quote
Mheikamp Geplaatst: 5 februari 2014 Geplaatst: 5 februari 2014 Ik doe gewoon weer mee volgende ronde. Ik heb vandaag de enveloppe B gepost Quote
Monika Geplaatst: 5 februari 2014 Geplaatst: 5 februari 2014 Ik doe ook graag mee met de volgende ronde. Limoen, heb je de "Winnie envelop" al ontvangen? Quote
beertjerinke Geplaatst: 5 februari 2014 Geplaatst: 5 februari 2014 Ik ga maar onder de brievenbus liggensnel gedaan mheikamp Quote een beginner moet toch ergens beginnen en door jullie lukt het ook
Mheikamp Geplaatst: 5 februari 2014 Geplaatst: 5 februari 2014 Een beetje de vaart erinhouden is wel leuk toch? Quote
Limoen Geplaatst: 5 februari 2014 Geplaatst: 5 februari 2014 Jeeeeeeee! Het doosje is binnen! Hij is wel open aan een kant dus ik hoop dat alles er nogn zit! Quote
Monika Geplaatst: 5 februari 2014 Geplaatst: 5 februari 2014 Oh gelukkig! Ja en hopelijk is er dan niks uit Ik verwacht dan de envelop voor het weekend binnen te hebben en dan hopelijk zaterdag de envelop te versturen. Hoop dat jullie nog heel even geduld hebben... Quote
Connie Geplaatst: 5 februari 2014 Geplaatst: 5 februari 2014 Ik blijf ook gewoon meedoen natuurlijk.Dus Suus als ik het goed heb dan stuur ik envelop B zodra ik hem binnen heb naar de eerste op de lijst C, in dit geval dus simke?(Ik check maar liever ff extra na dat foutje van mijzelf )@ Suus, geef jij de adressen van C dan aan mij door zodat ik ze weer onder de deelnemers van B kan verdelen? Quote Je zou maar een èèndags vlieg zijn en je dag niet hebben.....
SuusP Geplaatst: 5 februari 2014 Auteur Geplaatst: 5 februari 2014 Wat dóen die mensen van PostNL met die brievenbusdoosjes zeg?! Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
SuusP Geplaatst: 5 februari 2014 Auteur Geplaatst: 5 februari 2014 Klopt, Connie! Ik maak even de balans op qua oude/nieuwe deelnemers en stuur dan iedereen de adressen. We kunnen beter ook even wachten tot elke starter de oorspronkelijke envelop klaar heeft om op te sturen voordat we de volgende ronde in gaan. Anders gaan die enveloppen wel erg uit de pas lopen. Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
Jenneke Geplaatst: 5 februari 2014 Geplaatst: 5 februari 2014 Wat dóen die mensen van PostNL met die brievenbusdoosjes zeg?! Nieuwsgierige Aagjes Ik wil trouwens ook met de volgende ronde graag weer meedoen Quote
beertjerinke Geplaatst: 5 februari 2014 Geplaatst: 5 februari 2014 ik doe ook weer mee Quote een beginner moet toch ergens beginnen en door jullie lukt het ook
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.