Ga naar inhoud

Wil je minder Advertenties?

Maak dan nu een account of log in!

Image Image Image Image Image

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur

Estemy staat erbij voor groep C

Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017

Geplaatst:

Super! Even een vraagje: welke soorten en planten zou ik in de brief doen? Gewoone dingen zoals tomaat, komkommer, pastinaak etc want het is een beginners envelop? Of grappige dingen zoals gele citroen komkommer? Of planten die niet iedereen heeft en kent zoals zuring (nieuw voor meself)? Ik weet dat het eigelijk niet zoveel uitmaakt, maar ik zou wel weten wat meeste mensen willen.

Sorry voor taalfoutjes, ik ben niet Nederlands =)

Mijn blog: http://www.moestuinforum.nl/blog/Estemy

Geplaatst:
  • Auteur

Zelf zou ik het liefst gewone en ongewonere zaden om uit te kiezen hebben. Hoe meer variatie hoe beter, maar zie maar wat je zelf kunt en wilt missen.

Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017

Geplaatst:

ik wil heel graag envelop a op de post doen maar heb geen adres gekregen.. kan ik die alsnog krijgen?

Geplaatst:
  • Auteur

Ik stuur je een pm met Limoens gegevens.

Geplaatst:
  • Auteur

Zojuist heeft Shabs zich bij mij aangemeld voor groep A. Dat brengt de groep op 7 pers. en dat vind ik wel een mooi maximum. Er kunnen dus nog evt. 2 mensen met deze ronde meedoen, bij groep B of groep C. Wanneer Envelop C bij Huub is aanbeland dan kunnen we door voor ronde 2

Geplaatst:

Is het bezwaarlijk als ik me uitschrijf nádat ik envelop C ontvangen en weer doorgestuurd heb?

Geplaatst:
  • Auteur

Das prima Huub, dan haal ik je van de lijst. Alsnog veel plezier met envelop C!

Geplaatst:

Dank je wel, ik verneem het wel als ie mijn kant op komt.

Geplaatst:

De "Winnie" envelop is binnen

Suus, stuur je mij even het adres van Huub?

Geplaatst:
  • Auteur

Mooi zo! Maar Bobjan wil deze ronde ook nog meedoen; hij meldde zich af voor de volgende ronde. Dus ik stuur je zijn adres even door

Geplaatst:

Jeeee fijn monika!!!

Ik heb ook weer een envelop binnen. Suus heb je voor mij een nieuw adres?

Daarna wil ik me btw wel afmelden voor de envelop, tis wel erg veel zo

Geplaatst:
  • Auteur

Ok Limoen, je doet dus niet mee voor ronde 2 begrijp ik? Ik heb nog geen adres omdat we nog even wachten op Envelop C die wat vertraging heeft opgelopen door Winnies envelop. Als die eenmaal bij Huub is aanbeland gaan we weer verder, dit om verwisseling en verwarring van enveloppen te voorkomen.

Geplaatst:

Dat ik er niks van begrijp is punt een. Maar dat ik nu de Winnie envelop krijg, terwijl ik steeds denk dat ik de C envelop kan verwachten, is punt twee. Het zal mij benieuwen...

Geplaatst:
  • Auteur

Sterker nog Huub, je krijgt een "Winniesenvelop-envelop C hybride"

Monika was de starter van de oorspronkelijke envelop, dus deze is ook weer naar haar gestuurd na alle commotie en vertraging. Ze zit inmiddels ook in groep C en aldus gaat ze de oude en nieuwe enveloppen samenvoegen. Vanaf deze week dus geen gedoe meer over Winnies envelop, want dat is Envelop C geworden. Erg fijn, want ontzettend verwarrend inderdaad

Geplaatst:

Ok, envelop C is nu samengevoegd met de "Winnie envelop"..... Van envelop C heb ik de bovenkant afgeknipt (met tekst) en deze los in de andere doos gestopt. Denk dat je wel een andere doos moet halen Bob en hoop dat je pittig wat zaadjes nodig hebt, want de envelop zit nu toch echt behoorlijk vol Daarnaast schijnt bij ons al met geweld door de brievenbus te zijn gegaan, dus als dat weer gebeurt vrees ik dat ie niet meer te fiksen is.

In ieder geval ben ik erg blij dat de oude envelop (Winnie envelop) weer terecht is en we met extra veel zaadjes door kunnen gaan. Heel veel plezier met uitzoeken Bob en Huub.

Geplaatst:

Leuk! Bob laat je er wel wat voor mij inzitten dan?

Geplaatst:

Hoihoi,

Zou ik eventueel ook nog kunnen meedoen met de nieuwe ronde van de zadenenveloppen? (En als dat kan, naar wie stuur ik mijn adresgegevens?)

Net even zitten kijken, heb ondertussen ook enkele leuke dingetjes om toe te voegen als ze er al niet in zitten .

Geplaatst:
  • Auteur

Kim, meedoen kan nog. Ik schrijf je erbij in groep C. Je naam, adres, telefoonnummer en emailadres graag even naar mij pm-en. Ik zorg dat je adres dan tzt bij de juiste persoon komt.

Geplaatst:

Leuk!! Ik heb je net een berichtje gestuurd!

Geplaatst:

Zo de samengevoegde envelop © is vanochtend op de bus gegaan, neem aan dat ie dan morgen bij Bob is

Geplaatst:
  • Auteur

Goed bezig!

Geplaatst:

Super ik ben benieuwd

edit: Huub, komt goed heb zelf eigenlijk al veel meer zaden dan dat ik in een seizoen zou kunnen zaaien

Maar met zoon zadenenvelop zaden uitwisselen is natuurlijk altijd leuk!

"Een onkruid is een plant die elke overlevingsstrategie beheerst, behalve die van het groeien in rijen."

http://www.moestuinforum.nl/blog/Bobjan10/

Geplaatst:

Pak je hem alsjeblieft goed in Rob? Ik heb al zoveel kapotte enveloppen ontvangen en zelfs post niet ontvangen omdat het onderweg stuk is gegaan. Iets met soorteermachines met kleine gleufjes en zo...

Ik zal zorgen dat hij vervolgens flink geledigd wordt, ga hem niet onverrichter zake terugsturen toch?

Geplaatst:

Hallo.

Ik wil graag weer meedoen .

Met vriendelijke groet

Kevin

Altijd bereid om te leren

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic