Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

ontwerp berging en kas


EdwinR

Aanbevolen berichten

hierbij een ontwerp van de berging en kas houden jullie nog tegoed.

 

bedoeling is dat deze dit weekend voorbereid word en zal een foto verslag tijdens de bouw worden gemaakt en hier geplaatst

 

rvk3eq.png

 

2ps1yr4.png

 

mh584m.png

 

dit is het idee op de afwerking na.

 

ben geen sketchup freak dus het is wat recht toe recht aan , maar voor de afmetingen en opzet is het voldoende

Link naar reactie
Delen op andere sites

reden voor de keuze makelijk en simpel is doordat hier op de bouw bij mn werkgever dusdanig groot schoongemaakt is en ook dusdanig veel materieel vrij is gekomen wat geen bestemming heeft en of krijgt binnen de werkvloeren (bedrijf) daar de opslag en transport kosten dusdanig hoog zijn gooien zij het weg.

 

naja als nederlander zijnde ken je het wel raden.

idd netjes opgestapeld en klaar voor transport en na rekenen en nog eens rekenen kan ik dr wel 2 maken van de spullen die er liggen

 

maja heel meschien maak ik tzt er wel een afdak aanvast waar ik dan de compost en mest bak onder plaats

 

voor de nieuwsgierige onderons

materieel bestaande uit: (wat anders weg gegooid werd)

Underlayment platen +/- 30 stks (wat ik met zoveel moet weet ik ook niet)

Bading hout (vurenhout) 155x55 mm (hoogx dik) div lengtes

 

Diverse potten lakken/beitsen , loodvervangende menie etc etc

tig doosjes spijkers en schroeven

balklaag schoentjes (blikjes waarin de balken bevestigd/gekoppeld kunnen worden)

 

geheelkomt op diverse klossen hardhout te staan en deze word tzt bekleed met een gewolvaniseerde plank(groene schuttingsplank)

Link naar reactie
Delen op andere sites

reden voor de keuze makelijk en simpel is doordat hier op de bouw bij mn werkgever dusdanig groot schoongemaakt is en ook dusdanig veel materieel vrij is gekomen wat geen bestemming heeft en of krijgt binnen de werkvloeren (bedrijf) daar de opslag en transport kosten dusdanig hoog zijn gooien zij het weg.

 

naja als nederlander zijnde ken je het wel raden.

idd netjes opgestapeld en klaar voor transport en na rekenen en nog eens rekenen kan ik dr wel 2 maken van de spullen die er liggen

 

maja heel meschien maak ik tzt er wel een afdak aanvast waar ik dan de compost en mest bak onder plaats

 

voor de nieuwsgierige onderons

materieel bestaande uit: (wat anders weg gegooid werd)

Underlayment platen +/- 30 stks (wat ik met zoveel moet weet ik ook niet)

Bading hout (vurenhout) 155x55 mm (hoogx dik) div lengtes

 

Diverse potten lakken/beitsen , loodvervangende menie etc etc

tig doosjes spijkers en schroeven

balklaag schoentjes (blikjes waarin de balken bevestigd/gekoppeld kunnen worden)

 

geheelkomt op diverse klossen hardhout te staan en deze word tzt bekleed met een gewolvaniseerde plank(groene schuttingsplank)

 

Mooie vangst hoor. Vooral die Underlayment platen, die zijn vrij prijzig in de winkel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

alles mits alles goed komt word morgen tussen 13:00 en 14:00 geleverd op het moestuin complex , mn werkgever zo gek gekregen dat onze tereinknecht cq magazijnmeester (die niks te doen heeft) deze transporteerd (er waren andere planingen e.d. omtrent transport maar deze is makelijk en hoef het enkeld van de verharde weg te verplaatsen (50 a 70 m??))

 

net alles netjes opgestapeld en evt schroeven en spijkers verwijderd.

tis teveel om op te noemen maar zeker voldoende voor schuur en afdak.(meschien zelfs ook nog voldoende om de buurmans zijn schuur opnieuw te maken 2x1 m)

 

nu nog even kijken voor een agregaatje die ik kan lenen een x weekendtjes wel 1500watt want dan kan ik de senseo mess ook meenemen

 

maja we kijken wel ff hoe het loopt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...