appelvrouw Geplaatst: 8 februari 2014 Geplaatst: 8 februari 2014 Jaaa Willy!! Egyptische ui ga ik voor je verzorgen..ik ben blij dat ik wat voor je heb. Mijn oerprei heeft en preivliegaanval gehad..misschien is er iemand die mooier heeft dan ik( het is ook niet de beste tijd om ze uit de aarde te halen) anders schep ik daar ook eentje van uit... Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
weknow Geplaatst: 8 februari 2014 Geplaatst: 8 februari 2014 Oerprei voor Willy moet wel lukken. Dat wil zeggen: enkele planten, uitlopers van de zaailingen van verleden jaar maart, waarvan hij in juli de bolletjes kan gebruiken voor een nieuwe aanplant. (Neen...op dit moment heb ik verder niets over voor andere mensen van oerprei. Dit is echt niet de tijd om ze te vermeerderen of delen.) Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
Piroska Geplaatst: 8 februari 2014 Geplaatst: 8 februari 2014 Als het kan wil ik graag een paar knolserders van je, ik kwam er gisteren achter dat ik helemaal geen zaad hier meer van heb, dus dit jaar kan ik niet zaaien.. kijk je dan ook op mijn lijstje of er nog iets tussen staat? Quote http://piroskainpaprikaland.blogspot.nl/
aalterse-willy Geplaatst: 8 februari 2014 Auteur Geplaatst: 8 februari 2014 Meiskes en mannekes, dat komt allemaal in orde zulle, in totaal heb ik dertig knolselderkes teveel, als ze allemaal groeien hé.Maar we doen ons best, ook al is dat soms niet goed genoeg. Quote Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
Piroska Geplaatst: 8 februari 2014 Geplaatst: 8 februari 2014 Helemaal geweldig! En je best doen, is volgens mij altijd al genoeg Wat voor wensen heb je zelf? Quote http://piroskainpaprikaland.blogspot.nl/
angela († maart 2025) Geplaatst: 8 februari 2014 Geplaatst: 8 februari 2014 Willy het is het makkelijkst als je in je eerste bericht bij houd wat iedereen krijgt en wat jij krijgt. Anders moet je dadelijk al je berichtjes weer door lezen het gaat heel makkelijk met de edit knop rechts onderin.Maar dat moet je natuurlijk zelf weten. Quote
aalterse-willy Geplaatst: 8 februari 2014 Auteur Geplaatst: 8 februari 2014 Dat is een gedacht se, ik hield alles bij in een excel file.Dank hoor, ik zal het eens bezien se, neen, morgen want nu werken die kasteelkes in mijn nadeel. Quote Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
Kruidje Geplaatst: 10 februari 2014 Geplaatst: 10 februari 2014 Zou ik een jostabes mogen? Ik heb ook nog wat egyptische uitjes voor je als je nog wilt. Quote Groetjes, Birgit (Soil Food Web Consultant) Meer weten over het microscopische bodemleven? https://rijkebodem.eu
aalterse-willy Geplaatst: 10 februari 2014 Auteur Geplaatst: 10 februari 2014 Die wil ik wel hoor en een josta neem ik voor u mee. Quote Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
Indy Geplaatst: 11 februari 2014 Geplaatst: 11 februari 2014 Ik heb een klein polletje citroengras ,ik kan die delen voor je. Quote
aalterse-willy Geplaatst: 11 februari 2014 Auteur Geplaatst: 11 februari 2014 Dat zou vriendelijk zijn, dankuwel Quote Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
aalterse-willy Geplaatst: 12 februari 2014 Auteur Geplaatst: 12 februari 2014 Deze namiddag mest uitgevoerd op het oude deel van de tuin en ik merk dat er nogal veel bloemen zijn waarvan ik delen kan van weggeven.Van de lelies heb ik al wat knolletjes in een pot gezet.Dhalia, rood en geel, liggen hier klaar voor de composthoop als niemand ze wil.Daglelies, vraag me naar geen naam maar ze hebben bruine bloemen.Iris, blauwe bloem.En nog wat andere bloemen waar ik niets van ken, ook grondbedekkers met mooie blauwe bloemetjes.Als niemand ze wil dan gaan ze ofwel de composthoop op of anders worden ze ondergespit.Dus voor de dames welke graag bloemen krijgen, vraag maar. Verder heeft mijn madammeke wel wat vraagjes voor zaad;Patisson,Watermeloenplatte peterselie Quote Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
Monika Geplaatst: 12 februari 2014 Geplaatst: 12 februari 2014 Mag ik nog de lelies en dahlia's van U? Ik heb wel zaad van watermeloen en platte peterselie. Quote
aalterse-willy Geplaatst: 12 februari 2014 Auteur Geplaatst: 12 februari 2014 Komt in orde, maar de lelies zijn nu wel nog klein hoor, volgend jaar gaan die bloeien.De Dhalia's zijn forse pollen, gemakkelijk op te delen in meerdere struiken. Quote Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
angela († maart 2025) Geplaatst: 13 februari 2014 Geplaatst: 13 februari 2014 Willy mag ik Iris?Ik heb nog wel Patisson zaad liggen. Quote (En nog wat andere bloemen waar ik niets van ken)Heb je misschien een foto als je de naam niet weet? Quote
aalterse-willy Geplaatst: 13 februari 2014 Auteur Geplaatst: 13 februari 2014 Oké, dat ruilen we dan, dank u. Quote Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
aalterse-willy Geplaatst: 13 februari 2014 Auteur Geplaatst: 13 februari 2014 (aangepast) Ik hoop dat dit nu beter is, moesten er fouten in staan gelieve me te verbeteren. Wat bied ik aan en wie wil er: druif angela 1 Beertjerinke 1 josta weknow 1 Kruidje 1 Bit 1 Esthe76r 1 SuusP 1 pelargorium weknow 10 Erny 10 anjer monika 1 appelvrouw 3 Erny 4mierikswortel monika 1 Estemy 1 Esthe76r 1 knolselder Indy 2 SuusP 1 appelvrouw 5 geedee 10 reina 1 piroska 5chrysant,struik appelvrouw 5 Jootje 5 Erny 5 chrysant, snij appelvrouw 3 Jootje 3 Framboos beertjerinke 1 Loraine 1 aronskelk monika 3 canna monika 3 lelie monika Daglelie bruin Iris blauw weknow angela Dhalia roodMonika Jootje Dhalia geelMonika Jootje Bodembedekker blauw Eigen zaad; Ramenas zwart Roomse kervelSuusPKorianderkervel weknow DilleStekken van kas tafeldruif Georg en PhillipAls ze willen groeien toch Wat vraag ik; Egyptische ui Kruidje appelvrouw oerprei weknow appelvrouw citroengras Indy patissonzaad angela zaad watermeloen monika zaad platte peterseliemonikaSmeerwortel 9 april 2014 aangepast door Gast Quote Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
appelvrouw Geplaatst: 13 februari 2014 Geplaatst: 13 februari 2014 Willy, ik ben heel blij met alles. Ik heb helaas geen watermeloen..wil je van 2 mensen platte peterseliezaad? Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
aalterse-willy Geplaatst: 13 februari 2014 Auteur Geplaatst: 13 februari 2014 Maar ja, waarom ook niet, mijn madammeke zal er blij mee zijn want daar zaagt ze over omdat ik er geen heb. Plantjes mogen ook hoor. Quote Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
Monika Geplaatst: 13 februari 2014 Geplaatst: 13 februari 2014 Super, dank U wel Willy. Erg blij met de lelies, hoe klein ze ook zijn Ik zal vanavond even kijken wel soorten watermeloen ik heb. Ik heb ook nog kanteloenmeloen, erg lekker. Wil je die ook? Quote
aalterse-willy Geplaatst: 13 februari 2014 Auteur Geplaatst: 13 februari 2014 Dat zou mooi zijn ja, vorig jaar had ik er ook enkele staan maar het zaad is niet goed gebleven, slecht bewaard. Quote Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
angela († maart 2025) Geplaatst: 13 februari 2014 Geplaatst: 13 februari 2014 Ik hoop dat dit nu beter is, moesten er fouten in staan gelieve me te verbeteren. Wat bied ik aan en wie wil er: Daglelie bruin Iris blauw weknow angela Dhalia roodMonika Dhalia geelMonika Bodembedekker blauw Zit er in dit stukje een foutje? Je hebt je aanbod overal namelijk blauw gemaakt behalve de Iris? Quote
aalterse-willy Geplaatst: 13 februari 2014 Auteur Geplaatst: 13 februari 2014 Is aangepast goed gezien van u. Quote Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
beertjerinke Geplaatst: 13 februari 2014 Geplaatst: 13 februari 2014 Als er nog een druif over is graag kijk straks of ik nog iets voor u heb van het lijstje Quote een beginner moet toch ergens beginnen en door jullie lukt het ook
aalterse-willy Geplaatst: 13 februari 2014 Auteur Geplaatst: 13 februari 2014 Staat er bij. Quote Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.