angela († maart 2025) Geplaatst: 22 februari 2014 Geplaatst: 22 februari 2014 Ik heb vorige keer alles in boodschappen kratjes gezet en de hogere dingen op de grond tussen de zitting van de voor en achter bank. Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 23 februari 2014 Geplaatst: 23 februari 2014 Ik had trouwens in een ander topic gezien dat je bier mee brengt nu hebben we dit topic daarvoor:moestuinforum-dag-2014-wie-brengt-wat-mee-t11931.htmlDus ik heb je er tussen gezet voor bier, goed? Quote
Erny Geplaatst: 27 februari 2014 Geplaatst: 27 februari 2014 Ik zou graag wat plantjes van je willen... Paarse Chrysantjes, Pelargonium, Rode Anjers. Quote
aalterse-willy Geplaatst: 6 maart 2014 Auteur Geplaatst: 6 maart 2014 Erny, ge staat er bij hoor.Heeft iemand soms wat smeerwortel (Symphytum uplandicum)?Of een ander soortje, mag ook. Quote Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
SuusP Geplaatst: 7 maart 2014 Geplaatst: 7 maart 2014 Symphytum grandiflorum "Wisley Blue" heb ik wel. Leuke lichtblauwe met rode bloemetjes, minder hoog dan de uplandicum. Interesse? Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
aalterse-willy Geplaatst: 7 maart 2014 Auteur Geplaatst: 7 maart 2014 Wel ja ik wil er wel een stekje van, ik lees zoveel goeds over die plant dat ik erg curieus (nieuwsgierig) geworden ben en een en ander zelf wil proberen. Quote Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
SuusP Geplaatst: 7 maart 2014 Geplaatst: 7 maart 2014 Prima, dan steek ik een stukje voor u af. Weet wel wat u in de tuin haalt: het vormt een dichte deken aan blaadjes en breidt zich ontzettend uit. Ook meteen de charme van het plantje. Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
Salamandertje Geplaatst: 16 maart 2014 Geplaatst: 16 maart 2014 Heeft u toevallig interesse in een of meerdere artisjok zaailingen? Quote Bzzzz...
aalterse-willy Geplaatst: 16 maart 2014 Auteur Geplaatst: 16 maart 2014 Wel, thuis heb ik daar geen plaats voor maar met die nieuwe tuin erbij wel.Is het proberen waard vind ik. Dus ja, ik wil wel wat artisjok. Wel lang geleden dat ik er nog gegeten heb moet ik toegeven. Quote Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
appelvrouw Geplaatst: 16 maart 2014 Geplaatst: 16 maart 2014 Willy, uw platte peterselie heb ik gezaaid en de zaadjes zijn opgekomen. Ze zijn nog ienimienie, maar straks voor de mtfd kan ik ze wel oppotten denk ik. Hoeveel plantjes zou u er willen? Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
aalterse-willy Geplaatst: 16 maart 2014 Auteur Geplaatst: 16 maart 2014 Die platte peterselie is eenjarig geloof ik hé, dus een stuk of vijf als het kan. Mogelijks kan ik er dan zaad van kweken ook, als moeder de vrouw niet alles in haar kookpotten stopt. Quote Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
appelvrouw Geplaatst: 16 maart 2014 Geplaatst: 16 maart 2014 Ik doe er gewoon 10 samen in een potje, dan kunnen er ook enkele voor het uitzaaien bewaard blijven Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Salamandertje Geplaatst: 16 maart 2014 Geplaatst: 16 maart 2014 Wel, thuis heb ik daar geen plaats voor maar met die nieuwe tuin erbij wel.Is het proberen waard vind ik. Dus ja, ik wil wel wat artisjok. Wel lang geleden dat ik er nog gegeten heb moet ik toegeven. Prima, staat genoteerd! Quote Bzzzz...
aalterse-willy Geplaatst: 21 maart 2014 Auteur Geplaatst: 21 maart 2014 Even een vraagje.Morgen, denkelijk na de middag, ga ik langs Fred81 langs om die stekbakken op te halen.Voor wie en hoeveel neem ik er mee.Gedenk dat ze wel, in de auto moeten kunnen hé.Wat ik niet direct terug vind is wat een paar mensen uit mijn streek me gevraagd hadden, waarvoor mijn excuses. Wingene en Roeselare????? Quote Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
weknow Geplaatst: 21 maart 2014 Geplaatst: 21 maart 2014 Ik wil er graag wat. Maar wil niet door er bijvoorbeeld 10 te vragen, anderen te kort doen. Ik weet niet hoeveel het er zijn en hoeveel mensen belangstelling hebben? In het topic van Fred staan al mensen die het aangegeven hebben, dat ze er graag willen. Anders misschien een verdeelsleutel gebruiken op grond van aantal gegadigden? Bedankt voor je moeite om er om te gaan Willy! Dat in ieder geval! Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
aalterse-willy Geplaatst: 29 maart 2014 Auteur Geplaatst: 29 maart 2014 Gisteren gemerkt dat mijn jiaogulan plant afgestorven is, een paar dagen niet naar omgezien en nu is ie helemaal weg.Heeft iemand soms een plantje voor me teveel? Quote Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
appelvrouw Geplaatst: 29 maart 2014 Geplaatst: 29 maart 2014 Ja hoor, je krijgt er een van mij..ik zet het op mijn lijst... Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
aalterse-willy Geplaatst: 29 maart 2014 Auteur Geplaatst: 29 maart 2014 Bedankt Appelvrouw.Maar er is een klein probleempje met de knolselderij, er zijn me 24 plantjes gevraagd en ik heb er maar 21 meer over, moest er twee rijtjes zetten en dat zijn 30 plantjes.Jammer beste mensen maar ge zult er moeten voor vechten hé Quote Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
appelvrouw Geplaatst: 29 maart 2014 Geplaatst: 29 maart 2014 Gewoon verdelen Willy! Hoeveel mensen willen er? dat deel je met 21..ik ben er bij mee Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
SuusP Geplaatst: 7 april 2014 Geplaatst: 7 april 2014 Willy, is er nog een jostabes en roomse kervel over? Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
aalterse-willy Geplaatst: 9 april 2014 Auteur Geplaatst: 9 april 2014 Alle twee zijn er nog SuusP.De josta zou ik in ieder geval meegebracht hebben en het zaad van de roomse kervel stop ik eerst eens in de vriezer zodat die wil kiemen. Kan ik iemand een plezier doen met een kleine knolselder om zaad uit op te kweken. er staan er nog een paar in de kas en ze moeten weg, ze worden ook stilaan voos en niet meer zo lekker, de kleintjes toch. Quote Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
aalterse-willy Geplaatst: 12 april 2014 Auteur Geplaatst: 12 april 2014 Nu zie ik hier in de Ardennen dat er zo maar aardbeien groeien in de hof, denkelijk bosaardbeitjes want ik heb er nooit geplant of gezaaid.Als iemand er soms een plantje van wil dan breng ik er wel mee. Quote Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
aalterse-willy Geplaatst: 19 april 2014 Auteur Geplaatst: 19 april 2014 Ik heb een oog stekken van kasdruiven Georg en Fillip die goed aan de groei zijn, moet ik die meenemen of niet, amateurs??? Quote Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
aalterse-willy Geplaatst: 19 april 2014 Auteur Geplaatst: 19 april 2014 Kerstomaatjes en kerrie neem ik zowiezo ook mee, staan al gereed.de auto zal wel goed geladen zijn. Quote Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
angela († maart 2025) Geplaatst: 19 april 2014 Geplaatst: 19 april 2014 Ik hou me nog aanbevolen voor kerrie Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.