Geplaatst: 8 februari 201412 j Omdat hier denk ik genoeg mensen zijn met notenbomen dacht ik, ik deel dit bericht even Stichting AAP is naast financiële steun, ook enorm geholpen met 'sponsoring in natura'. Door sponsoring van goederen of diensten kunnen wij de exploitatiekosten van de opvang zo laag mogelijk houden. Verlanglijstje ChimpanseecomplexOns Chimpanseecomplex heeft de volgende items nodig: Voor het team/ de verzorgers: Messen(set) (zoals broodmessen en koksmessen, geschikt voor het betere snijwerk)MessenslijperZwabberGrondboorKleine elektrische schuurmachineOuderwetse belDecoupeerzaagSlijptolHoge drukspuit (niet te groot)Haspel van minimaal 20 meterStanleymesjesDekens Voor de chimpansees: Petflessen mét dop (alle maten, leeg en schoon)Dekens en lakens (geen dekbedden of slaapzakken) Verlanglijstje zoogdierenVoor de zoogdieren, met name de knagers, zijn we altijd wel op zoek naar noten (ongezouten en ongebrand): WalnotenHazelnotenAmandelenPinda'sPecannotenVerlanglijstje algemeen Verder zijn we op zoek naar: Trek-karren/ hand-karren voor het vervoeren groente, fruit, deep litter etc. Max. belading zo'n 300 kg.Scheepstouw / dik touw voor de inrichting van de verblijvenEen weegschaal (tot 10 kg) voor het afwegen van apenbrokkenStopwatches (de dierverzorging gebruikt die bij observaties)Frisbees (hard plastic) voor het maken van 'frisbee-torens'.Alle soorten noten (ongezouten en ongebrand), dus walnoten, pecannoten, doppinda's, hazelnoten, amandelen etc. Bijna alle dieren vinden dit lekker!Indien u uw donatie als pakketje stuurt, gebruik dan ons bezoekadres voor de adressering! Meest recent gedoneerd:Een citruspers en een tuinset voor (de medewerkers van) het Chimpanseecomplex http://www.aap.nl/in-natura.html 12 oktober 201411 j aangepast door Gast Biologisch voedsel van Flevolandse boeren voor een eerlijke prijs
Geplaatst: 8 februari 201412 j Beetje jammer dat dit bericht nu komt, het is namelijk een beetje laat voor noten. Ik heb er een boel weggegooid omdat ze bitter begonnen te worden en sommige wortel aan het schieten waren. Wel iets om volgende keer in gedachten te houden. Petflesjes heb ik wel op het werk die kan ik wel opsturen.Die lakens kan ik wel eens informeren bij een leverancier.
Geplaatst: 9 februari 201412 j Auteur Ik wil ze ook aangeven dat ze met dit verzoek beter in het najaar kunnen komen Biologisch voedsel van Flevolandse boeren voor een eerlijke prijs
Geplaatst: 11 februari 201412 j Ik heb nog contact opgenomen met een linnen goed leverancier en zij zouden mijn verzoek doorsturen naar marketing.De petflesjes komt ook wel goed zo gauw ik een iets grotere doos heb gevonden.
Geplaatst: 11 februari 201412 j hallo shabs....wat touwen betreft zouden jullie eens de jachthavens moeten benaderen, al die zeiljachten die verversen heel vaak hun touwen namelijk en als je die bewerkt moet hebben als klimtouwen zou ik de binnenvaartscholen eens benaderen, die matrozen in spe moeten leren touwsplitsen en knopen leggen......die willen vast wel eens voor aap staan voor het goede doel met die touwen in de handen! Kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!
Geplaatst: 3 maart 201412 j Auteur Echt super Ik ga van het weekend ook het een en ander langsbrengen Biologisch voedsel van Flevolandse boeren voor een eerlijke prijs
Geplaatst: 12 oktober 201411 j Auteur Daar is-ie weer; de 'noot-oproep'! Voor onze kleine knagers zijn we weer op zoek naar:-Walnoten-Hazelnoten-Amandelen-Doppinda's-PecannotenOngezouten en ongebrand. Voor meer info, ga naar http://www.aap.nl/in-natura.html Biologisch voedsel van Flevolandse boeren voor een eerlijke prijs
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.