Geplaatst: 13 februari 201411 j De josta struikjes welke ik zou meenemen naar de MTFD lopen nu al uit.Zou ik die niet beter oppotten want met blote wortel kan er teveel schade aan komen denk ik.De knoppen van de perzik, kweepeer en kiwibes zijn ook al aan het schuiven. Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
Geplaatst: 13 februari 201411 j Zou ik zeker doen ja. Straks in blad is dat minder he ? om ze dan uit te graven.
Geplaatst: 13 februari 201411 j Auteur Ga er direct aan beginnen zie. Dank Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
Geplaatst: 13 februari 201411 j Auteur Is al gebeurd se, acht op een rij. Die mogen alle acht weg, ik heb er genoeg met twee grote struiken. Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
Geplaatst: 13 februari 201411 j Nou, de meest rechtse wil ik wel hoor ! Als je dat allemaal mee kan slepen ?
Geplaatst: 13 februari 201411 j Auteur Dat kleintje?Verkocht. Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.