Jorieke123 Geplaatst: 31 maart 2014 Geplaatst: 31 maart 2014 Oeh, mag ik die dovenetel? Ik heb al een zee van paarse netels... past er mooi bij Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
geedee Geplaatst: 31 maart 2014 Auteur Geplaatst: 31 maart 2014 Is goed Jorieke Ze zijn inderdaad prachtig wanneer ze bloeien maar ook het blad is de rest van het jaar de moeite waard. Quote
Jorieke123 Geplaatst: 1 april 2014 Geplaatst: 1 april 2014 We hebben een bosje met van allerlei eetbare struiken/bomen (wilde appel, rozenbottel, appelbes, etc.) en daar groeit nu vooral gras. Wat we moeten maaien. Maar van de paarse dovenetel vormt zich nu al een 'pol' van een paar vierkante meter, dus het lijkt me mooi om meer van dat soort planten te zetten. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Jizkaha Geplaatst: 1 april 2014 Geplaatst: 1 april 2014 Mijn absint alsem zaaisels hebben d'r niet zo'n zin in maar ik zal wel wat zaadjes voor je meenemen. Wie weet gaat het zaaien jou beter af Quote Zelluf doen
geedee Geplaatst: 1 april 2014 Auteur Geplaatst: 1 april 2014 `Ja dat is goed, kan ze eens toespreken met n zachte ggggg, wellicht helpt dat Quote
Jizkaha Geplaatst: 2 april 2014 Geplaatst: 2 april 2014 Wie weet. Van mijn import-Brabants en semi-Vlaams zijn ze in elk geval niet onder de indruk Quote Zelluf doen
geedee Geplaatst: 9 april 2014 Auteur Geplaatst: 9 april 2014 Ik heb een paar stekjes van mijn forsythia gemaakt; iemand interesse? Quote
Monika Geplaatst: 10 april 2014 Geplaatst: 10 april 2014 Ik wil er ook graag een, ziet er erg mooi uit Quote
geedee Geplaatst: 10 april 2014 Auteur Geplaatst: 10 april 2014 genoteerd dames  Wil er iemand kweepeertwijgen voor mij meenemen misschien wortelen die   Ik heb ook nog Aardbeiplantjes Fragaria Senga Sengana over. Wie wil die??Senga Sengana voldoet vrij goed in de vollegrondsteelt voor verwerking, is middentijds rijpend en productief. Quote
Connie Geplaatst: 10 april 2014 Geplaatst: 10 april 2014 geedee heb je nog een ananas aardbei?Daar zou ik heel blij mee zijn. Quote Je zou maar een èèndags vlieg zijn en je dag niet hebben.....
Kim Geplaatst: 10 april 2014 Geplaatst: 10 april 2014 Zou ik één zo'n senga sengana aardbeitje van je mogen vragen?  Ik zie wel niet meteen iets in je lijst dat ik je zelf kan aanbieden, misschien dat er bij mij in de lijst nog wat staat of kan ik je met iets anders verblijden? Quote
eelzuhtjuh Geplaatst: 10 april 2014 Geplaatst: 10 april 2014 Die aardbeisoort heb ik nog niet dus zou ik ook wel willen proberen.Ik heb de knollen van de yakon nog in de kelder liggen, ik wil die wel voor je meenemen en een stek fallgold moet ook wel lukken Quote https://eelzuhtjuh.blogspot.com/Â
Jorieke123 Geplaatst: 10 april 2014 Geplaatst: 10 april 2014 Heb je voor mij ook wat longkruid? Lijkt me mooi bij de netels Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
geedee Geplaatst: 11 april 2014 Auteur Geplaatst: 11 april 2014 Alles genoteerd dames  Kim ik wil die Mizuna van jou wel eens proberen Quote
geedee Geplaatst: 19 april 2014 Auteur Geplaatst: 19 april 2014 Ik lees dat er mensen laurierblad willen.... ik zal ook de ruiltafel voorzien van enkele takken oogst; mn laurier groeit de kas uit dus die kan wel een oogstbeurt verdragen Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.