GebakvanJolanda Posted March 13, 2014 Share Posted March 13, 2014 Het heeft even geduurd, maar het is zover. Ik heb 4 komkommerplanten en 5 tomatenplanten over en bied deze aan voor € 1,25 per stuk, inclusief potje. De komkommerplanten zijn niet geënt en ik weet niet of dit nu komkommers of augurken(mini komkommer) worden? https://www.facebook.com/groups/758386967522717/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted March 13, 2014 Share Posted March 13, 2014 Waar in groningen woont u. Groetjes jessica Link to comment Share on other sites More sharing options...
GebakvanJolanda Posted March 13, 2014 Author Share Posted March 13, 2014 Wij wonen in Groningen- zuid, de weijert Noord. Tevens af te halen in Foxhol. Er zijn nog 2 komkommerplanten en 3 tomatenplanten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Valerie Posted March 13, 2014 Share Posted March 13, 2014 Even for the record dit zijn zaadjes waar 5 soorten in 1 zakje zitten voor 80 cent. Ik snap niet dat je de plantjes niet gewoon weggeeft. Voedselkollektief AlmereBiologisch voedsel van Flevolandse boeren voor een eerlijke prijs Link to comment Share on other sites More sharing options...
GebakvanJolanda Posted March 14, 2014 Author Share Posted March 14, 2014 Ik begrijp je antwoord niet.. Het heeft toch niks met dit topic te maken? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katja1604 Posted March 14, 2014 Share Posted March 14, 2014 Mijn framboos geeft me elk jaar gratis uitlopers, die heb ik ook deze week verkocht.Als mensen er voor willen betalen, waarom niet? Weggeven doe ik ze aan vrienden en in de winkel kosten ze ook geld(alleen veel meer).Ik hoef geen tomatenplantjes, kweek zelf en een beetje te ver om ze ff op me fiets te halen, maar succes met de verkoop, de helft is zo te zien al verkocht. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gemma Posted March 14, 2014 Share Posted March 14, 2014 Ik ga er altijd vanuit dat mensen zelf die overweging kunnen maken. En zo ksn je van de opbrengst weer nieuwe zaadjes voor volgend seizoen bekostigen. http://www.buitenthuis.blogspot.comRien de plus simple, ni de plus beau, qu'un potager.( St. Ignatus 1491-1556 ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
GebakvanJolanda Posted March 14, 2014 Author Share Posted March 14, 2014 Dat is ook mijn insteek, niet iedereen vind het opkweken leuk.Daarbij er gaat veel tijd in zitten en het zijn niet alleen de zadendie ik moet kopen, ook goede potgrond, potten en water. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bit Posted March 14, 2014 Share Posted March 14, 2014 Voordat iedereen het nodig vindt om hier zijn mening te geven over het al dan niet verkopen van zaailingen / weggeven / ruilen, whatever. Iedereen is vrij te verkopen en te vragen/te bieden wat hem/haar goeddunkt. En iedereen kan zelf beoordelen of het hem dat waard is.Het gebeurt wel vaker dat een ander denkt te moeten opmerken dat hij het hem te duur lijkt, dat mag ook, zeker als dat overduidelijk het geval is. Dit gebeurt wel vaker als iemand een ander er op wil wijzen dat het misschien verstandiger is om ..... etc ( bv het versturen van een paar sla-zaadjes : kosten / baten )Verder zijn er forumregels met betrekking tot verkoop met winstoogmerk voor professionals op dat vlak. Jij biedt plantjes aan. Komkommers, tomaten. Er zijn er nog een paar over. Laten we het daar bij houden. Je biedt ze nog aan. ( foto van de waar is trouwens altijd leuk ) succes verder. En on-topic verder..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
GebakvanJolanda Posted March 14, 2014 Author Share Posted March 14, 2014 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Amigo Posted March 14, 2014 Share Posted March 14, 2014 Mooie plantjes, en dat je gelijk hebt.Je steekt er niet voor niets moeite in, en geeft je plantjes duidelijk veel liefde.Voor kwaliteit moet je nu éénmaal (in dit geval niet veel) betalen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted March 20, 2014 Share Posted March 20, 2014 Plantjes zijn verkocht, topic gesloten. Veldvee-facebook Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts