Specklap Posted March 23, 2014 Share Posted March 23, 2014 Hoi,Na een poos afwezigheid ben ik weer terug op het forum. De reden daarvoor is dat ik eindelijk een volkstuin toegewezen heb gekregen na daar jaren voor op de wachtlijst te hebben gestaan. Joepie!!! Met een beetje geluk kan het feest eind volgende week beginnen. Het is een nieuw aangelegde tuin die eerder altijd als weiland is gebruikt. De verhuurder heeft de grond omgeploegd dus dat is al een meevaller. Ter voorbereiding heb ik direct heeeel veel zaadjes besteld en alvast binnen uitgezaaid in kleine kasjes.Eerder heb ik wel veel kruiden, tomaten en pepers gekweekt op mijn balkon maar een tuin van 100 m² is toch heel iets anders. Ik zal vast vaak van jullie adviezen op het forum gebruik maken, bij voorbaat dank!Pure mazzel dat die tuin op dit moment komt want mijn groene vingers hadden anders dikke pech gehad. Dit jaar heb ik helaas geen balkon om te tuinieren want aangezien mijn huis pas is afgebrand zit ik de komende tijd in een tijdelijk huis zonder buitenruimte. Niet leuk maar daarom extra fijn dat ik nu los kan in een nieuwe tuin. groeten,Mariska Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jane Doe Posted March 24, 2014 Share Posted March 24, 2014 Plezier met de tuin, het tijdstip is geluk bij een ongeluk. Wat naar brand, wat zal je veel kwijt zijn geraakt. Maar zelf zonder verwondingen er van gekomen? Hopelijk krijg je snel een vaste woning, wie weet met balkon of tuin? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RobO Posted March 24, 2014 Share Posted March 24, 2014 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bit Posted March 24, 2014 Share Posted March 24, 2014 Welkom ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rinus55 Posted March 24, 2014 Share Posted March 24, 2014 Welkom Quote Chilibase.nl de grootste Chilipeper dBase van Nederland http://chilibase.nl Chilimagazine.nl Chilipeper Nieuws http://chilimagazine.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stan Posted March 24, 2014 Share Posted March 24, 2014 Leuk dat je weer op het MTF bent. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
hansi Posted March 24, 2014 Share Posted March 24, 2014 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts