Geplaatst: 24 maart 201411 j Mijn oude Drakenbloedboom heeft het helaas afgelopen winter opgegeven, dus uit mijn zaailing bestand op zoek gegaan naar een vervanger. Ik heb heel bewust de zwakste zaailing die ik heb uitgekozen om mijn oude draak op te volgen. Vooral als symbool. Ooit had ik niets en zag het er niet uit dat ik ooit iets zou doen wat ook maar in de buurt kwam van wat ik nu zou doen. Ik heb de kans gekregen mezelf te ontwikkelen en heb veel dingen mogen doen om anderen blij te maken. Nu krijgt deze Drakenbloedboom zaailing, welke van niemand de kans zou krijgen van mij de kans om zich te ontwikkelen tot een volwaardige plant en om mij blij te maken. Een dag niet gezaaid is een dag niet geleefd.
Geplaatst: 25 maart 201411 j Wel, ik hoop dat ge binnen een jaar of tien een mooie plant hebt van een meter hoog. Die eiken in die andere pot zouden volgens mij moeten verpot worden, straks wordt hun wortelgestel zodanig groot dat ge teveel schade gaat aanrichten bij het verpoten.Tenware dat ge er bonsai wilt van maken. Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
Geplaatst: 25 maart 201411 j Goedemorgen, Vindt dit een mooi symbolisch gebaar om een hoofdstuk van je leven af te sluiten en een nieuw te beginnen !! Heb ook even op jouw site gekeken en petje af voor wat je in korte tijd (met hulp) voor elkaar hebt gekregen. m.v.g.Hans.
Geplaatst: 25 mei 201411 j Auteur Hij leeft nog en staat buiten. Een dag niet gezaaid is een dag niet geleefd.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.