Johanna55 Geplaatst: 30 maart 2014 Geplaatst: 30 maart 2014 Ik ben nieuw op dit forum en (nog) geen verstand van tuinieren.ik heb een kas die ik wil opzetten, maar de bouwtekening ontbreekt. Wie kan mij helpen aan de montagehandleiding van een ACD prestige retro plus kas? Quote
malouis Geplaatst: 30 maart 2014 Geplaatst: 30 maart 2014 ff googlen levert: http://www.buiten-goed.com/mediashop/pdf/handleiding%20R105H.pdfEn als dat de verkeerde is: ff verder kijken op dezelfde site. Quote
Johanna55 Geplaatst: 30 maart 2014 Auteur Geplaatst: 30 maart 2014 helemaal goed, bedankt.Kunnen we morgen verder met het opbouwen! Quote
Itoero Geplaatst: 30 maart 2014 Geplaatst: 30 maart 2014 Ik heb vorig jaar zo'n serre gekocht.Eerst was ik van plan ze zelf te zetten maar ik heb het voor de veiligheid door mensen van ACD laten doen.Als je zelf brokken maakt, moet je het ook zelf betalen. Quote Potgrond, de basis van nen bloemenwinkel!
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.