Bella86 Posted April 5, 2014 Share Posted April 5, 2014 Hallo, ik ben Bella (zo heet ik ook echt , 27, woon in Eemnes, en ben vrij groen wat moestuinieren betreft, maar wel enthousiast. Ik heb een schattig moestuintje in een weilandje achter het huis. Er om heen lopen schaapjes en ligt een sloot. Omdat de ruimte een beetje beperkt is en ik het gewoon erg leuk vind om te proberen wil ik graag wat verticaal gaan tuinieren. Wat ik erg leuk vind zijn bijzondere/ vergeten soorten, ecologisch, zelf (suikervrije) jam, ijs etc maken. Maar ik hou ook wel van makkelijk. Als er mensen in de buurt zijn met tips (over oogst bewaren?) of overschot en die willen ruilen of contacten vind ik dat altijd leuk! Ps: Momenteel ben ik verwoed op zoek naar aardperen van de soort 'gigant' of 'topstar'. Dus mocht je die hebben of een tip hebben, heel heel graag!! Quote I want to do to you what spring does to the cherry trees Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bella86 Posted April 5, 2014 Author Share Posted April 5, 2014 Nog even mijn tuintje, ontgonnen en onontgonnen. Er staan nu bramen, frambozen, rode bessen en rabarber in. Quote I want to do to you what spring does to the cherry trees Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bella86 Posted April 5, 2014 Author Share Posted April 5, 2014 Quote I want to do to you what spring does to the cherry trees Link to comment Share on other sites More sharing options...
thea Posted April 5, 2014 Share Posted April 5, 2014 Welkom Quote http:// www.zonnehoekje.nl overnachten nabij het Lauwersmeer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eveline68 Posted April 5, 2014 Share Posted April 5, 2014 Welkom... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jane Doe Posted April 5, 2014 Share Posted April 5, 2014 Welkom, leuk tuintje ziet er natuurlijk uit.Schapen in de sloot is slecht, kunnen zo slecht zwemmen met hun vol gezogen wol. Met wandelen gezien, schapen rustig aan het grazen. Hond de weid in, achter de schapen aan. In paniek het water in rennen. Politie ter plaatse, wapenriem af en zwemmen maar. Wat was dat een schauwspel, voordat die agenten de schapen op het drogen hadden. Ik had was op de vreemde hond gedoken, omdat die anders geschoten zou worden. Dus daar stond ik met de vreemde hond, nee mooi met de agenten cadeau gegeven. De schapen hadden dankzij hun wol, geen schade opgelopen. De hond had zijn bek vol wol. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bit Posted April 5, 2014 Share Posted April 5, 2014 Welkom ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lynn Posted April 5, 2014 Share Posted April 5, 2014 Welkom! Quote http://moestuinmiep.blogspot.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stan Posted April 5, 2014 Share Posted April 5, 2014 Welkom en je kan hier ook je eigen blog aanmaken : blog/ . Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bella86 Posted April 6, 2014 Author Share Posted April 6, 2014 Bedankt voor de welkoms! Quote I want to do to you what spring does to the cherry trees Link to comment Share on other sites More sharing options...
Connie Posted April 6, 2014 Share Posted April 6, 2014 Hoi Bella, welkom op het forum Quote Je zou maar een èèndags vlieg zijn en je dag niet hebben..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted April 14, 2014 Share Posted April 14, 2014 Welkom! Quote Veldvarkens.nl En: Veldvarkens-facebook Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts