Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi moestuinforum,

Ik ben een stille lezer en ben ook graag bezig met tuinieren! Nu ben ik op zoek naar de beste en goedkoopste manier om bloempotten (10l+) te bestellen. Deze mogen van slechte kwaliteit zijn: fijne kunststof, zwart. Als ik op het internet wat rondsnuister kom ik enkel heel erg dure designbloempotten tegen en dat is helemaal niet waar ik op zoek naar ben. Lelijke potten kan je zelf mooi maken! Iemand die me kan verder helpen?

Geplaatst:

Kijk eens bij een bouwmarkt in de buurt, Gamma of een andere.

Prijsidee: bouwemmer 12 liter ongeveer 1,-; speciekuip 45 liter ongeveer 8,-.

Voor beide geldt: een aantal gaten van minstens 10 mm in de bodem boren, voor de afwatering.

Edit: Gamma is toch wat duurder. Bij de Action 0,98

1120183653         2025_teeltlijst (.xlsx)

Geplaatst:

De wasmanden die Jeanine bedoelt zijn van dik rubberachtig materiaal en gesloten, niet van die ouderwetse plastic wasmanden. Ze laten dus geen licht door en je kunt er dus perfect van alles in kweken. Zo heb ik er vorig jaar suikermais in gekweekt en dat ging perfect. Ik weet dat er vorig seizoen ook iemand was die er aardappels in kweekte. Je moet alleen wel even gaten in de bodem maken voor de afwatering.

122p8aq.jpg

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...