danny Geplaatst: 10 augustus 2010 Share Geplaatst: 10 augustus 2010 (aangepast) Dan heb ik nog een vraagje, er staat ook een vijgen boom /struik in de tuin, maar wanneer kan ik die oogsten? En hoe kan ik die vijgen bewaren want het zijn er best veel? Ik denk dat ik de vijg wel in mijn nieuwe tuin laat staan, ziet er best mooi uit. 11 augustus 2010 aangepast door Gast Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Erik Geplaatst: 10 augustus 2010 Share Geplaatst: 10 augustus 2010 Een rijpe vijg laat los bij een kleine aanraking, voelt zacht en de meeste soorten laten een verkleuring zien. Let op een rijpe vijg is moeilijk te bewaren, ik vries er wel altijd een paar in. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
danny Geplaatst: 11 augustus 2010 Auteur Share Geplaatst: 11 augustus 2010 Bedankt voor het antwoord. Er was al één vijg rijp. Die ga ikzo op eten Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Jorieke123 Geplaatst: 12 augustus 2010 Share Geplaatst: 12 augustus 2010 Eet smakelijk Quote Veldvee-facebook Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.