Geplaatst: 13 april 201411 j Ik plukte vandaag een van de vele walnoten uit de moestuingrond maar deze gaf moeilijk mee. Hij had een wortel! Ik heb hem in een potje gestopt dan heb ik over 30 jaar een mooie boom.
Geplaatst: 13 april 201411 j Zo ben ik telkens tamme kastanjes aan het rapen/losplukken. Dus, wil je nog een pleegkindje? Kan er wel een voor je meenemen met de MTFD als je wil? Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
Geplaatst: 13 april 201411 j Zet er 'm op mijn lijstje voor je Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
Geplaatst: 14 april 201411 j Over dertig jaar zit Piroska met haar man in een schommelstoel lekker in de schaduw van een enorme walnotenboom haha Weet je dat walnoten ongewenste insecten weg houden ?? Tuinieren is net als regeren : vooruit zien PiroskaIk heb vorig jaar een kastanjeloot uit de berm getrokken, en in een emmer gezet ,en die staat nu in de tuin met 5 piepkleine ienieminiblaadjes zo schattig !!
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.