Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

heeft iemand toevallig fruitstruiken of kleine (lei)fruit boompjes in de action wasmanden staan? En hoe gaat het ? Iemand hier ervaring mee? ik heb aan de zijkant van de tuin allemaal action wasmanden staan. ik kan er 9 kwijt tegen de zuidermuur. En ik heb bedacht dat ik wel 3 manden van elke kleur wil en dat elke kleur dan een groep is van de wisselteelt. Alleen nu past mijn roze mand niet meer in de teelt wisseling en ik zit er aan te denken om daar fruit in te plaatsen. Zou bijvoorbeeld graag nog een kiwi, druif en gele framboos willen. Of misschien nog en lei fruit boompje ofzo? Zou dit mogelijk zijn. Past geloof ik ruim 40 liter in zo een action mand.

Veel Liefs Denise

Geplaatst:

Moet makkelijk kunnen. Ik heb vandaag een vijgenboompje gekocht en die staat momenteel in een 6 liter pot. Uiteraard verplaats ik die naar een 12 liter pot morgen, wat genoeg zou moeten zijn, maar 40 liter voor een struik is zeker zat.

Geplaatst:

Een fruitboompje moet het ook goed doen in 40 liter. Ik heb 2 fruitboompjes (appels en peren) in 20 liter bakken en die doen het prima. Krijgen veel bladeren en ik zie de eerste paar vruchten al komen.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...