Jorieke123 Geplaatst: 17 april 2011 Share Geplaatst: 17 april 2011 Misschien een stom probleem, en ik kan er zelf natuurlijk ook hard om lachen:Ik heb een aantal kattenkruid planten opgekweekt vorig jaar, en ze een tijdje terug uitgeplant in de kruidentuin. Je kunt er een rustgevende (en licht hallucinerende )thee van zetten. Nu zag ik laatst al een keer dat de takken plat lagen. Ik dacht dat hij wat moeilijk deed door het verpoten.Vandaag zag ik echter dat er een boel witte haren in de plant zitten! De kat van de buren gebruikt de plant als bedje! (tja... kattenkruid heet niet voor niets kattenkruid... ze schijnen er helemaal opgewonden van te worden ) Quote Veldvee-facebook Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
hansm Geplaatst: 17 april 2011 Share Geplaatst: 17 april 2011 Wie weet helpt het stekje wat ik gekregen heb, want waneer een poes hier krols is is ze altijd verliefd op de gecastreerdekater ipv de katerwaar ze nestje mee ""moet'", ik zal deze laatste kater eens inwrijven met het kattekruid Quote Players only love you when they're playing. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.