Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Storing netwerk provider

Featured Replies

Geplaatst:

Excuus voor het trage laden en time outs van het forum. Sinds donderdag doen er zich netwerkproblemen voor bij de hosting proivder van het moestuin forum.

Deze storingen treffen het gehele server park. Spijtig genoeg is het forum hierdoor meerdere keren enkele uren offline geweest.

 

Ik heb vernomen dat ze momenteel druk bezig zijn met het zoeken van een oplossing, op dit moment draait alles weer goed; laten we hopen dat het zo blijft...

 

Ik probeer zelf bij te houden of het forum weer naar behoren werkt, maar als er problemen zijn meldt ze dan vooral.

 

Nogmaals excuses.

 

Dit is een bewerkt en afgesplitst bericht van een ander topic: datum van plaatsen 18 april 2011

  • 3 maanden later ...
Geplaatst:

Sinds gisteren kon ik er niet meer op kreeg tot aan 10 min geleden het bericht dat de server uit de lucht is?

groetjes Sandra

Geplaatst:
  • Auteur

De server was slecht te bereiken door problemen bij de provider, dat was gisteren ('s ochtends en 's avonds) en vanochtend zo. De storing trof al hun servers dus hopelijk is het probleem nu opgelost en ligt het niet aan een capaciteitsprobleem.

Geplaatst:
  • Auteur

Helaas vanochtend weer inderdaad, maar we zijn er weer

Geplaatst:

Ik had vanochtend en gisterochtend dat ik het forum niet op kon, in de ochtenden gebeurd het wel eens vaker en dan later op de dag lukt het weer. Maar ik vind het geen probleem.

 

Edit, sorry ik had alleen de eerste pagina van het topic voor me, ik zie dat het al duidelijk is allemaal vergeet mijn toevoeging maar.

Geplaatst:
  • Auteur

Dank voor je berichtje juna. De problemen bij de server provider zijn er sinds donderdag. Helaas nog niet helemaal opgelost merk ik (net weer vertraging) Hopelijk lossen ze het snel op. Had je voor donderdag ook wel eens problemen om op het forum te komen (zelfde probleem als dorien)?

Geplaatst:

Ik ook zo rond 21.00 uur (werk met Firefox), nu is alles weer goed!

Veuvecouderc

De weduwe in 2012 blog/veuvecouderc/

Geplaatst:
  • Auteur

Vandaag waren er nog steeds problemen. Net vernomen dat ze de servers opnieuw opgestart hebben. Dus nog maar een poging: hopelijk zijn de problemen verholpen

Geplaatst:

problemen met het forum lijken eerder erger te worden dan minder, pagina's laden zeer langzaam of half, en heel vaak word contact verbroken.

Players only love you when they're playing.

Geplaatst:

Ik kon er niet meer op nadat ik vanmiddag had gekeken en daarbij was ik ook zomaar uitgelogd.

Geplaatst:
  • Auteur
Hooi vork van de moestuin krijgt straks nog een andere bestemming

De fakkels en hooivorken staan al klaar

 

Ik vind het echt heel erg vervelend, net weer 2 uur uit de lucht geweest. Helaas kan ik er zelf niks aan doen. Het hele serverpark van de provider heeft problemen. De urgentie voor de provider om het probleem op te lossen is dus groot maar blijkbaar kunnen ze de oorzaak niet direct vinden. Ik kan helaas geen uitspraak doen over wanneer het opgelost is. Ik hoop in ieder geval dat het snel opgelost is want de problemen zijn er nu al sinds afgelopen donderdag.

 

Gelukkig is het de komende dagen nog mooi (moestuin)weer! Tenzij je natuurlijk moet werken, maar dan is de baas weer blij dat je niet afgeleid wordt

Geplaatst:
  • Auteur

Dennis, de provider van het forum is Deziweb. Ben er op zich tevreden over, alleen de storing van de afgelopen dagen was natuurlijk jammer.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.