mmmargot Geplaatst: 15 mei 2011 Geplaatst: 15 mei 2011 Meer radijsjes en Parijse worteltjes gezaaid. Pluksla voor het eerst gezaaid, in nieuwe schaal. Ben benieuwd hoeveel er uit komt, ivm vogels die wel eens slazaadjes zouden kunnen gaan pikken. Quote
Helly Geplaatst: 15 mei 2011 Geplaatst: 15 mei 2011 Of http://www.translate.google.comDaardoor kon ik ook zien wat jij en Olive tegen elkaar hadden getikt Helly, Je zal mij wel bedoelen. Maar dat Google vertalen is prut... terugvertaald naar Nederlands geeft het kromme taal. Rommert, de tekst staat op een papieren zakje... Ja idd ik bedoelde jou Ik snap die vraagteken bij Rommert. Het is misschien een beetje krom, maar het geeft voor mij toch weer wat er mee wordt bedoelt, en daar gaat het mij dan even om. Anders weet ik nog niet wat er word gezegd. Dus toch een aardige oplossing. Quote Good things come in small packages
Helly Geplaatst: 16 mei 2011 Geplaatst: 16 mei 2011 (aangepast) Vandaag toch nog 12x sla gezaaid (krop) en 4x een zaadje van biet die zich meestal vermenigvuldigen. De slabladeren zijn erg geliefd tussen de boterham dus toch maar wat extra erin gegooid 16 mei 2011 aangepast door Gast Quote Good things come in small packages
mmmargot Geplaatst: 16 mei 2011 Geplaatst: 16 mei 2011 Vandaag toch nog 12x sla geoogst (krop) en 4x een zaadje van biet die zich meestal vermenigvuldigen. De slabladeren zijn erg geliefd tussen de boterham dus toch maar wat extra erin gegooid Gezaaid dus? Quote
Helly Geplaatst: 16 mei 2011 Geplaatst: 16 mei 2011 Eeh jah, ff veranderen Quote Good things come in small packages
mmmargot Geplaatst: 16 mei 2011 Geplaatst: 16 mei 2011 Ging het maar zo snel, dat je kunt zaaien en dezelfde dag nog oogsten! Quote
Helly Geplaatst: 19 mei 2011 Geplaatst: 19 mei 2011 Gister toch nog iets kunnen zaaien in 2 grote aardewerk potten die ik van mijn vriendin heb gekregen: zomerwortels omringd door bosuien. Quote Good things come in small packages
Claudia69 Geplaatst: 19 mei 2011 Geplaatst: 19 mei 2011 Wat rucola en sla gezaaid (verschillende soorten - ze houden hier van afwisseling op dat vlak) en zinnia's, suikermaïs en ananaskers uitgeplant. Quote
greetje11 Geplaatst: 19 mei 2011 Geplaatst: 19 mei 2011 Gisteren verschillende soorten sla gezaaid en boerenkool Quote
bettyboop49 Geplaatst: 19 mei 2011 Geplaatst: 19 mei 2011 Ik vind boerenkool heerlijk in de winter maar ik zie erg tegen het snijden op hoe krijg je dat mooi fijn gesneden zonder harde stukken??? Quote Succes gaat van mislukking naar mislukking, zonder verlies van enthousiasme
hansm Geplaatst: 19 mei 2011 Geplaatst: 19 mei 2011 Heb ik geleerd van Greetje je snijd het vriest het in, en waneer je uitvriezer haalt druk je het nog een bevroren in kleine fijne stukjes. Quote Players only love you when they're playing.
harmony Geplaatst: 19 mei 2011 Geplaatst: 19 mei 2011 Volgens mij deed mijn moeder het vroeger in de keukenmachine. Zal eens vragen Quote
rommert Geplaatst: 19 mei 2011 Geplaatst: 19 mei 2011 weet iemand een manier om boerenkool goed te zaaien?ik het begin mij gezaaid en er komt niets op. Quote
helena Geplaatst: 19 mei 2011 Geplaatst: 19 mei 2011 Heb ik geleerd van Greetje je snijd het vriest het in, en waneer je uitvriezer haalt druk je het nog een bevroren in kleine fijne stukjes. Dit gaat inderdaad prima, rauw ingevroren dan. Haal de verven eruit, pluk het blad en wanneer het bevroren is kun je het bijna verkruimelen Quote
dennislp Geplaatst: 21 mei 2011 Geplaatst: 21 mei 2011 6 basilicum soorten,2 zonnenbloem soorten, Zo nog even:Oost-indische kersKlimmende Winde Quote > Planten kopen? Doe het bewust!
bart Geplaatst: 21 mei 2011 Geplaatst: 21 mei 2011 uitgeplant:-3 pompoenplanten van 2 soorten-2 meloenplanten-stuk of 15 tomatenplanten gezaaid:-enkele zonnebloemen en thuis in één van de balkonbakken:-kaneelbasilicum-kervel-nog wat bloempjes Quote
rommert Geplaatst: 21 mei 2011 Geplaatst: 21 mei 2011 vandaag peterselie uitgeplant 94 plantjes Quote
greetje11 Geplaatst: 21 mei 2011 Geplaatst: 21 mei 2011 vandaag peterselie uitgeplant 94 plantjesMag ik vragen wat je met zo veel peterselie doet Vandaag geplant wat in bakjes gezaaide bietjes.Op plekjes gezet waar niets was opgekomen in de rij. 4 peterselieplantjes geplant is niet meer opgekomen tijdens het voorzaaien Dilleplantjes bij de tuinbonen gezet, eigenlijk te laat want er zit al iets zwarte luis op. Allerlei soorten snijbloemen uitgeplant. Werd tijd de zaaibakjes waren veel te klein. Quote
Jorieke123 Geplaatst: 22 mei 2011 Geplaatst: 22 mei 2011 Verplant (in grotere potten gedaan): komkommer en zeekool. Uit de pot, in de gront gezet: Maanzaad papaver, basilicum en tomaten. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Helly Geplaatst: 22 mei 2011 Geplaatst: 22 mei 2011 Van toiletrol naar de MM bak geplant: komkommer en augurk. Quote Good things come in small packages
rommert Geplaatst: 22 mei 2011 Geplaatst: 22 mei 2011 vandaag peterselie uitgeplant 94 plantjesMag ik vragen wat je met zo veel peterselie doet : voor de kok van mn moeders werk die heeft wel zoveel nodig. Quote
greetje11 Geplaatst: 22 mei 2011 Geplaatst: 22 mei 2011 Ahh vandaar, ik dacht al die doet overal peterselie in en bij Graag een zaaiadvies, heb al 4 pogingen gedaan en het heft me tot nu toe 4 plantjes opgeleverd Quote
greetje11 Geplaatst: 22 mei 2011 Geplaatst: 22 mei 2011 Van toiletrol naar de MM bak geplant: komkommer en augurk.Heb je die op het toilet gezaaid geintje Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.