bjorn ricour Posted June 1, 2014 Share Posted June 1, 2014 Bijna al men groenten hebben zeer veel gaten in hun bladeren en aangezien ik nog maar net begonnen ben weet ik echt niet wat dit is en of/wat ik hieraan aan kan doen ?Ze krijgen in de voormiddag zon en savond na 19u door de bomen van mijnen buur.Hopelijk kan iemand mij helpen. Bjorn MMM raar heb 2 fotos geuplaod maar ze komen er maar niet bij ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Valerie Posted June 1, 2014 Share Posted June 1, 2014 Ik denk dat je het best 's avonds in de tuin kan kijken met een zaklamp. Mogelijk zitten er slakken (of andere beestjes). Quote Voedselkollektief AlmereBiologisch voedsel van Flevolandse boeren voor een eerlijke prijs Link to comment Share on other sites More sharing options...
bjorn ricour Posted June 1, 2014 Author Share Posted June 1, 2014 Ja tis gelukt zou ik hier nog iets kunnen tegen doen of zijn al de planten verloren? Bjorn Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bit Posted June 1, 2014 Share Posted June 1, 2014 Planten zijn absoluut niet verloren hoor. Die groeien gewoon lekker door. Ziet er nu even niet zo mooi uit, maar gaat allemaal goedkomen. ( áls je de slakken vanaf nu weet weg te houden ) ( zie daarvoor die topics ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts