Jorieke123 Geplaatst: 15 augustus 2010 Geplaatst: 15 augustus 2010 Hmmmmm vanavond bijna alles uit de tuin! Gebakken Desiree aardappeltjes, een maïskolf met boter en zout, en een bonte salade. Door een massale staking onder de 4 ei-leg-leeftijd-hebbende kippen helaas geen mayonaise van 'eigen' eieren. Die hebben we vorige week opgemaakt Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Erik Geplaatst: 15 augustus 2010 Geplaatst: 15 augustus 2010 Daar doe je het voor he. Zeker in deze periode kan je dagelijks vers van je tuin eten. Eigengemaakte mayonaise is al lekker, maar eigengemaakte mayonaise van je eigen kippen maakt het extra lekker. Quote
Jorieke123 Geplaatst: 16 augustus 2010 Auteur Geplaatst: 16 augustus 2010 Ze moeten gauw weer gaan leggen, dan kan ik weer een potje maken. Er gaan niet eens zoveel eierdooiers in... De maaltijd smaakte trouwens heerlijk. Vooral die 1e maïskolf uit de tuin, jummie! Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Jorg Geplaatst: 16 augustus 2010 Geplaatst: 16 augustus 2010 Hier wordt ook alleen maar groenten uit eigen tuin gegeten. In de winter uit de diepvries en inmaak en natuurlijk verse wintergroente. Bij mij is de mais dit jaar mislukt Ik pas op de 3 kippen van de buurman maar die leggen ook zeer weinig eieren, zijn ook al wat ouder geloof ik. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.