Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo ik ben Martien, ik ben 59 jaar en kom uit Beek en Donk. Ik heb veel belangstelling voor moestuinen maar helaas wil de hooikoorts soms nog wel eens wat roet in het eten gooien het ene jaar meer dan het andere. Vandaar heb ik de binnenplaats toch maar volledig laten betegelen maar als het een seizoen wat beter gaat, experimenteer ik graag met het kweken van groenten in potten en bakken dus ook de postings van de balkontuiniers lees ik graag. Verder houd ik me zoveel mogelijk aan de zaaikalender van Maria Thun, ik heb het idee dat het wel een bepaalde gunstige invloed heeft en anders is het altijd ook nog: baat het niet, dan schaadt het niet.

Geplaatst:

Welkom en zeker kan je in potten en bakken ook heel erg leuke en vooral lekkere producten uit de (Moes)tuin halen van kruiden tot kleinfruit.

Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl

Geplaatst:

Welkom !

edit : Ik ben zelf een hevige hooikoorts lijder ( alleen bomen, dat gelukkig wel ), dus ben ik stiekem eigenlijk heel erg benieuwd wat jouw overweging was je tuin te laten betegelen ivm je hooikoorts ?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...