bio-fee Posted June 8, 2014 Share Posted June 8, 2014 Ik heb op verschillende plaatsen in mijn tuin Brave Hendrik gezaaid, maar het komt óf niet op, óf er komt iets waarvan ik me afvraag of het wel Brave Hendrik is. Op één plek staan deze 2 plantjes: en verderop is dit opgekomen (en dat staat op nog veel meer plekken in de tuin): Volgens mij zijn de 2 plantjes op de eerste foto knopkruid (een jonger plantje links en rechts eentje die bijna gaat bloeien), en plant op de onderste foto lijkt me Melganzevoet...Wat denken jullie? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erny Posted June 8, 2014 Share Posted June 8, 2014 Die onderste kan ik niet goed zien maar dacht ook gelijk aan Melde... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piroska Posted June 8, 2014 Share Posted June 8, 2014 Geen brave Hendrik te zien helaas, onderste is inderdaad melganzevoet, bovenste knopkruid ja. Quote http://piroskainpaprikaland.blogspot.nl/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
bio-fee Posted June 9, 2014 Author Share Posted June 9, 2014 Hmmm ik was er al bang voor. De melganzevoet eet ik toch wel op maar daar heb ik er al meer van staan (allemaal spontaan opgekomen).Knopkruid vind ik niet lekker. Balen dat de Brave Hendrik niet op komt!Ik heb dit jaar al veel meer dingen gezaaid die gewoon domweg niet opkomen. Misschien toch de boel eens gaan afdekken tegen de mussen, kijken of dat helpt... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts