benetton Geplaatst: 9 juni 2014 Geplaatst: 9 juni 2014 Hallo, door jullie hulp ben ik aan BATO bakken geraakt. Ik ben de hele dag onderweg geweest (6.5 uur rijden!met ellendige files! ) om ze te halen. Ik heb ze dan maar natuurlijk allemaal meegenomen. Maar om mijn grotere kost aan benzine te recupereren verkoop ik er natuurlijk een deel! Ik moet ze hiervoor wel verkopen aan 3 euro per stuk.. Ik heb ze alvast al wat schoongemaakt Als je interesse hebt , laat je het me maar weten Ik woon in Belgie, regio Brugge Een ware prutser/beginneling
citroen Geplaatst: 15 juni 2014 Geplaatst: 15 juni 2014 Ik denk dat je ze met een hoge druk reiniger nog properder kan maken
benetton Geplaatst: 16 juni 2014 Auteur Geplaatst: 16 juni 2014 Ja waarschijnlijk wel, maar ik denk niet dat mensen verwachten dat ze tiptop proper zijn he..Ze zijn niet nieuw Een ware prutser/beginneling
benetton Geplaatst: 3 september 2014 Auteur Geplaatst: 3 september 2014 Voor dat ik het vergeet: er mag een slotje op dit gesprek, alles is verkocht Een ware prutser/beginneling
Aanbevolen berichten