citroen Posted June 26, 2014 Share Posted June 26, 2014 Waar vindt je de goedkoopste tomaten planten clipsIndertijd heb ik hier op het forum gelezen waar je ze in grote hoeveelheden goedkoop kon kopen ,maar vind het hier niet terug Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
druivelaar15 Posted June 29, 2014 Share Posted June 29, 2014 Ik weet niet of dit een antwoord is op je vraag naar plantenclips, maar ik ben niet zo'n fan van plantenclips. Ik vind dat als je plant een beetje groeit, de clip de plant bijna 'wurgt'. De clip spant dus te veel. En als je de clip dan meer naar boven plaatst, heeft de plant onderaan geen steun meer. Ik denk dat je beter afbent met plastic snoertjes die je kan verstellen. Ik kan niet direct een link vinden maar ik zal deze week een foto van mijn 'snoeren' posten. Ik heb ze gevonden in een tuincentrum. Hopelijk helpt dit. Quote moestuinieren is als zwemmen of fietsen, je verleert het nooit Link to comment Share on other sites More sharing options...
dennislp Posted June 29, 2014 Share Posted June 29, 2014 Ik gebruik gewoon bindbuis. Maar ik weet niet hoe jij je planten ondersteund? Ik met stokken. Bij draad o.i.d. zal bindbuis niet werken. Quote > Planten kopen? Doe het bewust! Link to comment Share on other sites More sharing options...
druivelaar15 Posted June 29, 2014 Share Posted June 29, 2014 Hetgeen ik bedoel is een soort tie-wrap die je ook terug uit elkaar kan halen Quote moestuinieren is als zwemmen of fietsen, je verleert het nooit Link to comment Share on other sites More sharing options...
bobvanschie Posted June 30, 2014 Share Posted June 30, 2014 Vaak voor een prikkie te vinden bij Action, Lidl. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomvdv Posted July 3, 2014 Share Posted July 3, 2014 ik haal ze bij tuinadvies.goedkoop en goed.http://www.tuinadvies.be/shop/product.php?id=2320 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts