Geplaatst: 28 juni 201411 j Ook ik heb even mijn voorraden nagekeken, bij deze even een overzicht van wat ik over heb: SnijslaIjsbergsla doree de printempsIjsbergsla great lakesVeldslaVeldsla verte de cambriaRucola prontoGrumolo verdePalla rossaPeterselie platBonenkruidCitroenmelisseKervelHysopKnolselderij monarch PastinaakTomatillo amarillaTomatillo purpleAnanaskers aunt molly'sMexican sour gherkinGolden pearlsCourgette de nice rondBloemkool snowballChinese kool wong bokErwtPlatte ui Zonnebloem meerkoppigMexicaanse zonnebloemAsters gemengdAster ChineesPerzische margrietGomphrena globosa Laat maar weten waar je eventueel interesse in hebt. Zelf ben ik nog op zoek naar zaden van bijvoorbeeld kiwano, meloenpeer, snackkomkommer, dwerg zonnebloem, en misschien heb je zelfs iets leuks/bijzonders. Edit: ik zoek ook nog venkel, gewoon een paar zaadjes om te proberen. Groetjes Monika 5 juli 201411 j aangepast door Gast
Geplaatst: 28 juni 201411 j Ik heb wel interesse in jouw knolselderij, Mexican sour gherkin en Chinese kool wong bok. Zijn je zaden zelfgeteeld of uit een zakje? Indien uit een zakje: zijn ze biologisch? Hier staat een lijstje van wat ik te ruil heb: post231332.html#p231332Heel misschien heb ik nog koriander voor je, maar dan moet ik vanavond even zoeken (nu geen tijd).
Geplaatst: 28 juni 201411 j Monika, voor zo ver ik weet is de mexican sour gherkin en muizenmeloen dezelfde soort. Dat scheelt alvast weer Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
Geplaatst: 29 juni 201411 j Welke zijn dan wel bio? Toevallig de Mexican sour gherkin en Chinese kool wong bok?
Geplaatst: 29 juni 201411 j Auteur Inderdaad de Mexican sour gherkin, voor de rest alleen de tomaten.
Geplaatst: 30 juni 201411 j Dan zou ik die Mexican wel graag willen hebben!Staat er in mijn lijstje iets waar je voor zou willen ruilen?Of zoek je nog iets anders?
Geplaatst: 1 juli 201411 j Auteur Ok, zal ik morgen regelen. Ik heb ook nog gele sperzieboontjes (niet biologisch voor zover ik weet). Wat heb je nog in de "aanbieding"?
Geplaatst: 1 juli 201411 j Sperzieboontjes heb ik toch wel heel graag bio, danwel zelfgekweekt, dus die laat ik dan toch nog even overgaan. Wat ik écht over heb staat in het lijstje; verder ligt hier nog van alles maar niets is écht over. Zoek je iets speciaals? Mocht ik dat hebben, dan kan ik altijd nog kijken of ik er nog een beetje van kan missen.
Geplaatst: 2 juli 201411 j Nee venkel heb ik helaas niet over...Ik PB je nog even, dat praat wat makkelijker.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.