Anti-bug Posted June 29, 2014 Share Posted June 29, 2014 Hallo ik kwam dit forum toevallig tegen toen ik surfde naar meer informatie over mijn paprikas. Ik heb 60 m2 extra grond gekregen en zoek daarvoor nog plantjes. Heeft iemand toevallig nog wat over? Maakt niet zo zeer uit wat. Sla, kool, bieten enzovoort. Alles is welkom. Meld meteen even je prijs. Het liefste in Amsterdam of in de buurt van want anders zal het verzonden moeten worden (ik betaal natuurlijk de verzendkosten en voor de plantjes). Wie o wie?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RobO Posted June 29, 2014 Share Posted June 29, 2014 rij eens naar oxalis in Santpoort, 15 ct per plantje... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stan Posted June 29, 2014 Share Posted June 29, 2014 Kijk hier eens ? v-a-amsterdam-t14350.html Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts