impy101 Posted June 1, 2014 Share Posted June 1, 2014 Het (ver)koop- en ruiltopics in het V&A sectie zijn nogal een puinhoopje. Je komt een titel tegen die jou wel aanspreekt, alleen om er achter te komen dat die gene veel te ver weg woont. Bij deze dus een V&A topic voor de mensen die in (de buurt van) Amsterdam wonen. Heeft iemand nog zaden of plantjes te ruil/koop in (de buurt van) Amsterdam? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
greetje Posted June 1, 2014 Share Posted June 1, 2014 nou ik weet het niet impy, maar er worden heel vaak gewoon zaden geruild van Groningen met Zeeland en Amsterdam met Limburg.........wordt al jaren zo gedaan, hoorleg je jezelf zo niet beperkingen op? Quote kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!http://guppedup.blogspot.nl/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
impy101 Posted June 1, 2014 Author Share Posted June 1, 2014 Ik heb het niet alleen over zaden(enveloppen). Ik heb het ook over plantjes, kweekmaterialen, enzovoort... Dingen die niet heel door een brievenbus passen of die je liever niet via de post verstuurd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
greetje Posted June 1, 2014 Share Posted June 1, 2014 dan zou ik in ieder geval je topicnaam aanpassen want v&a is niet meteen duidelijk hoor, meestal staat er dan een soort groente en dan is het de bedoeling dat iedereen onder dit kopje zijn spul aanbied of vraagt? Quote kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!http://guppedup.blogspot.nl/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
impy101 Posted June 1, 2014 Author Share Posted June 1, 2014 V&A staat voor Vraag & Aanbod. Oftewel; Vraag & Aanbod in Amsterdam en omstreken voor wat dan ook (bloemen, planten, zaden, kweekspullen, etc). Lijkt mij duidelijk zat. Ik merk het wel of er mensen zijn in Amsterdam en omstreken die wat zoeken of te koop/ruil hebben. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
impy101 Posted June 2, 2014 Author Share Posted June 2, 2014 Wegens massa ontkieming mogen er allerlei Spruitkool en Rode bieten plantjes gratis opgehaald worden in Amsterdam. Gezocht: Balkonbakhouders en/of haken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
impy101 Posted June 25, 2014 Author Share Posted June 25, 2014 12-tal sla zaailingen van bijna 2 weken oud (Kropsla Meikoningin) en 10-tal Mizuna zaailingen van bijna 2 weken gratis op te halen. Nu ik bijna klaar ben met mijn moestuin (opruimen, bemesten, onkruid etc) heb ik weer plaats voor plantjes. Mocht iemand in de Regio Amsterdam nog wat hebben liggen dan hoor ik het wel. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
impy101 Posted June 30, 2014 Author Share Posted June 30, 2014 Alle Sla en Mizuna zaailingen zijn zojuist opgehaald. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
impy101 Posted June 30, 2014 Author Share Posted June 30, 2014 Zaden gezocht die ik in Juli nog kan zaaien! Sowieso zoek ik; broccoli, andijvie en spinazie zaden. Die van mij zijn helaas op. Ik heb gewoon zaden te ruil maar ik wil er ook best voor betalen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geertlaurent Posted July 2, 2014 Share Posted July 2, 2014 Hoi. Ik zit totaal uit de richting maar ik heb volgende juli zaaiers te ruil voor u: - radijs ijskegel- raketsla rucola- krulandijvie maraichere- spinazie viroflay- keukenraap goudbal- gele struikbonen valdor- groene struikbonen montano- rode biet plate d'egypte- chinese kool spectrum F1 Ik heb ook nog witte droogbonen te ruil maar ik heb geen idee of juli de juiste zaaimaand is maar ik vermoed van wel hoor. Ik ruil graag als je interesse hebt mag je me altijd een PB sturen met mogelijke ruilvoostellen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
impy101 Posted August 17, 2014 Author Share Posted August 17, 2014 Momenteel opzoek naar 1 of 2 Seedling trays (zie voorbeeld onderin). Als het een tray is van 100+ cells is dan moet 1 wel genoeg zijn (2 is ook prima) of 2 á 3 trays met minder dan 100 cells. Prijs komen we heus wel over uit. Stuur maar een PM of post een bericht! Voorbeeld: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jane Doe Posted August 17, 2014 Share Posted August 17, 2014 Zulk soort trays heb ik wel, maar woon niet in de buurt van Amsterdam. Zelfs buitenland, jammer. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
impy101 Posted August 17, 2014 Author Share Posted August 17, 2014 Geen probleem. Het heeft geen haast. Ben alvast het één en ander aan het kopen voor volgend jaar dus tijd zat! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts