Jump to content

V&A Amsterdam

Recommended Posts

Het (ver)koop- en ruiltopics in het V&A sectie zijn nogal een puinhoopje. Je komt een titel tegen die jou wel aanspreekt, alleen om er achter te komen dat die gene veel te ver weg woont. Bij deze dus een V&A topic voor de mensen die in (de buurt van) Amsterdam wonen.

Heeft iemand nog zaden of plantjes te ruil/koop in (de buurt van) Amsterdam?

Ik heb het niet alleen over zaden(enveloppen). Ik heb het ook over plantjes, kweekmaterialen, enzovoort... Dingen die niet heel door een brievenbus passen of die je liever niet via de post verstuurd.

V&A staat voor Vraag & Aanbod. Oftewel; Vraag & Aanbod in Amsterdam en omstreken voor wat dan ook (bloemen, planten, zaden, kweekspullen, etc). Lijkt mij duidelijk zat.

Ik merk het wel of er mensen zijn in Amsterdam en omstreken die wat zoeken of te koop/ruil hebben.

• 4 weeks later...

12-tal sla zaailingen van bijna 2 weken oud (Kropsla Meikoningin) en 10-tal Mizuna zaailingen van bijna 2 weken gratis op te halen.

Nu ik bijna klaar ben met mijn moestuin (opruimen, bemesten, onkruid etc) heb ik weer plaats voor plantjes. Mocht iemand in de Regio Amsterdam nog wat hebben liggen dan hoor ik het wel.

Hoi. Ik zit totaal uit de richting maar ik heb volgende juli zaaiers te ruil voor u:

- radijs ijskegel

- raketsla rucola

- krulandijvie maraichere

- spinazie viroflay

- keukenraap goudbal

- gele struikbonen valdor

- groene struikbonen montano

- rode biet plate d'egypte

- chinese kool spectrum F1

Ik heb ook nog witte droogbonen te ruil maar ik heb geen idee of juli de juiste zaaimaand is maar ik vermoed van wel hoor.

Ik ruil graag als je interesse hebt mag je me altijd een PB sturen met mogelijke ruilvoostellen

• 1 month later...

Momenteel opzoek naar 1 of 2 Seedling trays (zie voorbeeld onderin). Als het een tray is van 100+ cells is dan moet 1 wel genoeg zijn (2 is ook prima) of 2 á 3 trays met minder dan 100 cells. Prijs komen we heus wel over uit. Stuur maar een PM of post een bericht!

Voorbeeld:

DSC_0036-625x415.jpg