Geplaatst: 26 april 201114 j Ik zit over een leiappeltje te denken. Maar ik heb alleen een plek over waar de zon niet direct op schijnt. Het is er wel licht en open, en er blijft ook wel warmte hangen, maar dus geen directe zon. Zijn er leiappeltjes ( eetbare) die onder die omstandigheden het goed doen?
Geplaatst: 26 april 201114 j Ik denk dat je gewoon een appelboompje kunt proberen. Ook niet in de volle zon geeft het nog wel eens een aardig resultaat. Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube
Geplaatst: 26 april 201114 j Auteur Okee.....( had al op jouw fruitsite zitten nezuen) dus ik kan bv. zo`n elstar leiboompje/struikje proberen?
Geplaatst: 26 april 201114 j Ja, als ik jou zo hoor is het warm en licht genoeg voor een appelboompje. Kersen of pruimen zou ik niet proberen, daar is het denk ik iets te koud voor. Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.