Jump to content
Image Image Image Image Image
Image

Peterselie blijft klein

Luuk77

Recommended Posts

Ik heb mijn peterselie binnen gezaaid en sinds mei buiten staan, maar er zit enorm weinig groei in (5-6 blaadjes).

De basilicum die ik tegelijkertijd naar buiten heb gezet, groeit wel mooi door.

Wat kan het probleem zijn?

• 1 month later...
  • 2 weeks later...

Dat lijkt mij een beetje laat in het seizoen. Ik denk niet dat deze überhaupt nog boven komt dit jaar in volle grond. Binnen zou het wel moeten kunnen.

Mijn peterselie heb ik in de volle grond gezet ergens eind mei. Kan hem helaas nu niet meer verplaatsen, maar ga de peterselie volgend jaar op een andere plek uitzetten.

Dat lijkt mij een beetje laat in het seizoen. Ik denk niet dat deze überhaupt nog boven komt dit jaar in volle grond. Binnen zou het wel moeten kunnen.

Mijn peterselie heb ik in de volle grond gezet ergens eind mei. Kan hem helaas nu niet meer verplaatsen, maar ga de peterselie volgend jaar op een andere plek uitzetten.

De peterselie staat bij ons binnen in de veranda, dit zou moeten lukken, zei iemand van Horta.

Een nachtje voor kweken in lauw water; heb ik dus niet gedaan toch hoop ik stiekem op een beetje peterselie.

Dank je RObO.