appelsientje 60 Geplaatst: 14 juli 2014 Geplaatst: 14 juli 2014 Ik ben op zoek naar bovengenoemde zaden wie heeft er een paar voor mij?Heb diverse zaden om te ruilen zoals;Wilde tomaat 3 kleurenChinese koolAndijvieBietSpinazieDrie kleuren wortelsDille bioPrei bioMais blauweKnofl. bieslookBosui bioBlad selderijKoolraapWitlofBasilicumSlaErwtAnanaskers de groteKattensnorStokroos gemengdOIKers gemengd Quote De aanhouder wint...niet geschoten is altijd mis!
geertlaurent Geplaatst: 14 juli 2014 Geplaatst: 14 juli 2014 Die heb ik wel allemaal gekochte zaden. Wil je ruilen voor:Spinazie3 kleuren wortels en vooral blauwe mais Zijn het gekochte zaden? Zou niet graag voeder mais hebben Quote
appelsientje 60 Geplaatst: 15 juli 2014 Auteur Geplaatst: 15 juli 2014 De drie kleuren wortels zijn de gewone oranje de rode en de paarse soort.De blauwe mais is ook gekocht en geen diervoeder.Zeg maar wat je precies wil hebben dan kunnen we adressen wisselen via PB. Quote De aanhouder wint...niet geschoten is altijd mis!
geertlaurent Geplaatst: 15 juli 2014 Geplaatst: 15 juli 2014 Rode en paarse wortel & blauwe mais graag. Zal een pb sturen met de adresgegevens. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.