Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Tuiniers gezocht!!

Featured Replies

Geplaatst:

Eigen Huis & Tuin is op zoek naar handige vrouwen!

Kijk jij wel eens naar Eigen Huis & Tuin op RTL4?

Dan weet je dat Lodewijk, Thomas en Quinty uitstekend met een hamer, snoeischaar of kwast overweg kunnen.

Maar hoe zit dat met jou? Sta jij regelmatig een klus te klaren in je overall?

Of ben je meer een tuinier, en heb je elk weekend aarde onder je gelakte nagels?

Eigen Huis & Tuin gaat komend seizoen op zoek naar de allerbeste en creatiefste klussers en tuiniers van Nederland.

Natuurlijk kunnen mannen zich aanmelden, maar vooral klusgrage vrouwen mogen deze kans niet aan zich voorbij laten gaan!

Het wordt namelijk wel eens tijd dat Nederland ziet dat ook vrouwen heel handig kunnen zijn!

Ga de strijd aan met alle andere doe-het-zelvers en tuinliefhebbers en wie weet word jij de winnaar van een Praxis kluscheque t.w.v. €10.000,-.

Past dit helemaal in jouw (zelf gelegde) straatje?

Geef je dan nu op via www.eigenhuisentuin.nl.

Geplaatst:

PICT797889691405353295.JPG

PICT793761451405353322.JPG

Open sollicitatie van mijn gelakte nagels met mn oogst

Ik pas alleen niet in het RTL profiel van jong, snel en slank

Geplaatst:

Off-topic posts, reageren op elkaar en babbels worden en zijn verwijderd.

Je mening wordt niet gevraagd in dit topic, mijn mening niet, niemands mening.

Het is niets meer dan een aankondiging. Take it or leave it; meer niet.

( we kijken nog even of deze aankondiging wel in deze topicgroep past ( en nee, dat is óók geen vraag om een mening ))

Edit: de volgende dag.

Is kennelijk héél moeilijk geen mening te ventileren waar niet om gevraagd wordt in dit topic.

Tuuurlijk mag je de topicvraag een vreemde vinden, een achterhaalde, een whatever wat dan ook.

Edit 2: een uurtje later.

Zoef zoef ..... en weg zijn de posts weer.

Geen woord chinees bij, bij eerdere geplaatste post ( deze ).

Geplaatst:

Zoef zoef, Spelletje spelen Bit?

Soms regristreerd een onbekend account zich op het forum om vervolgens een topic te openen met reclame erin voor een website. In het verleden heb ik het diverse keren zien gebeuren dat deze topics zo spoedig mogelijk verwijderd werden, omdat ze gezien werden als spam. Daarop van toepassing is de onderste regel, vermeldt in dit topic.

Gister deed iemand van Eigen Huis & Tuin eigenlijk exact het zelfde: snel een ccountje aanmaken, een min of meer standaard tekst in een topic plaatsen en het de wereld in sturen. Is er overleg geweest met het moestuinforum? Ik gok van niet. Is het spam? Ik gok van wel.. Want het is blijkbaar een standaard tekst die op diverse plekken gedumpt wordt: aldus mijn vriend Google.

Nu zou ik het me kunnen voorstellen dat een forum dit soort posts gedoogd als het binnen een beleid valt om bijvoorbeeld bekend te raken bij redacties van programma's, kranten, etc.. Maar ik gok dat dat beleid er niet is, toch? En als dat er wel is dan laat je je lekker misbruiken, dit is gewoon spam (zie m'n vriend genaamd Google).

Een tv programma wat een en al gebaseerd is op reclame, marketing, promotie en mensen lekker verleiden tot impulsieve aankopen.. Die post hier een bericht wat duidelijk onder spam te categoriseren valt en ook best onprofessioneel is... (in mijn geval beschadigt dit bericht van Eigen Huis & Tuin hun imago). Best vreemd dat een moderator het spam bericht beschermt en trouwe bezoekers van het forum het zwijgen oplegt.

Dus, ik zou graag horen waarom we zo nodig moeten zwijgen

En hee, begrijp me niet verkeerd hoor! Heb niks tegen welke moderator dan ook als persoon zijnde Wil geen ruzie o.i.d. uitlokken!

Geplaatst:

Ik weet niet of dit topic onder de categorie spam te plaatsen valt. Heb ik zelf geen verstand van , zeg maar gerust nul. Zijn er in de groep mods wél mensen die daar alles van weten en mee kunnen.

Sorry Dennis, maar ook jij eigent je hier de rol van scheidsrechter toe. Jouw mening, een ander zijn mening. Totaal irrelevant.

Er zijn mods die deze afweging wél kunnen maken en ook maken mocht dat van toepassing zijn. Maak je geen zorgen , geen plaatsvervangende zorgen, en geen zóveelste behoefte tot het uiten van wederom een mening.

Dit topic is een aankondiging. Meer niet.

Is het spam, wordt er vanzelf ingegrepen. Doe eventueel een melding ( zit een knop voor )

zucht

..... en by the way : "spelletje spelen " ?? verre van.

Geplaatst:

Meningen worden niet op prijs gesteld. Dat is nu wel duidelijk...

Geplaatst:

Beste Dennislp en ook Erny en anderen, de vraag die hier nu komt van EHET. Voor ons is die vraag gelijk aan het verzoek dat er was voor Maartens Moestuin(kon je ook soliciteren op 2de tuinman/vrouw). Daar was een ieder zeer tevreden over. Of is dat door de gratis zaden ? Dat kan ook(wil je daar een reactie op geven dat mag via pb/pm). Het verzoek was dan ook om dus enkel ontopic te blijven en wil je daar over klagen ? Dat kan daar is de klaagbaak voor .

Ook andere programma's hebben hier soortgelijke vragen geplaats en daar is niets mis mee. En als je van mening bent dat je daar dus echt iets aan moet doen of over moet zeggen ? stuur EHET een mail of brief met je gerief maar bespaar het ons anders dan in de klaagbaak.

Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel.

Geplaatst:

Ik begrijp gewoon niet waarom mensen niet op deze aankondiging mogen reageren op de manier waarop mensen er in real life gesprekken ook op zouden reageren. Men babbelt er wat over, meestal niet superrelevant, maar dat is wel hoe gesprekken en ideeen ontstaan en DUS is dat hoe mensen er eventueel toe zouden kunnen worden verleid om op deze oproep te reageren. Dit is BIJ UITSTEK het soort topic waarbij je gebabbel dat er zijdelings mee te maken heeft zou moeten toestaan. Dat is in ieder geval in het belang van de topicstarter, en blijkbaar hebben de mensen op dit forum daar ook behoefte aan. En ze doen NIEMAND kwaad daarmee, er heeft niemand last van, er worden geen wetten gebroken, ze doen gewoon exact waar dit topic voor is aangemaakt. Ik zie echt niet in waarom je juist in dit topic ineens zo verschrikkelijk hard met mondknevels loopt te zwaaien. Werkelijk waar Bit, ik waardeer je mening altijd bijzonder, maar in dit geval begrijp ik gewoon echt niet waarom je ineens zo rigide doet. Wie heeft er baat bij dat dit topic streng gemodereerd wordt?

Geplaatst:

Stan, naar mijn mening (oh nee... even vergeten, die doet er dus blijkbaar niet toe ) was ik geheel ontopic. Reageerde als handige vrouw op iets in de wervingstext. Maar dat is dus verwijderd.

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.