ShanaAarts Geplaatst: 15 juli 2014 Geplaatst: 15 juli 2014 Ik heb 2 komkommerplantjes. Ze staan in een serre.. De ene is (lijkt) gezond, de andere heeft gele spikkels in het blad. Wat zou dat zijn en zou ik beter de plant wegdoen of valt het te verhelpen? De zieke plant De gezonde plant Grtz Quote
sluipwesp Geplaatst: 15 juli 2014 Geplaatst: 15 juli 2014 Lijkt op trips schade, niets om je zorgen over te maken. Quote
ShanaAarts Geplaatst: 15 juli 2014 Auteur Geplaatst: 15 juli 2014 Gewoon zo laten dan? Geeft het geen problemen bij de goede plant? Grtz Quote
ShanaAarts Geplaatst: 15 juli 2014 Auteur Geplaatst: 15 juli 2014 Het blad dat gespikkeld is, is wel kleiner en misvormder dan het gezonde, kan ook geen kwaad? grtz Quote
sluipwesp Geplaatst: 15 juli 2014 Geplaatst: 15 juli 2014 Voor zover ik het kan zien op de foto lijkt het mij dus trips schade. Dat is vrij normaal in de zomer en er is verder niet veel aan te doen. Dat de andere plant er geen last van heeft is wel weer apart. Waarschijnlijk is die plant wat sterker. Nogmaals je kunt er weinig aan doen en het kan geen kwaad. Goed verzorgen is het enige wat je te doen staat. Andere lezers misschien nog een andere mening? Quote
ShanaAarts Geplaatst: 16 juli 2014 Auteur Geplaatst: 16 juli 2014 Bedankt Sluipwesp, voor de uitleg.. Grtz Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.