Marigold Posted July 22, 2014 Share Posted July 22, 2014 Ondanks de moeilijke plaats van mijn tuintje ( pal onder walnoot )....ondanks een akelige start wat betreft een heel vreemd voorjaar met laaaadingen slakken, stortregens en straffe windvlagen, lijkt mijn eerste seizoen op mijn lappie grond toch nog wat te worden. Er zijn dingen niet gelukt, ook dat, maar het is ook wel duidelijk wat het wel doet. Best trots op mijn 'kinders' ( of ben ik nou een hopeloze sentimentele troela om mijn dierbare planten zo te noemen Stokbonen, stambonen, klimcourgette in een ander deel tuin tegen gaas op, en ( o.a.) wat basilicum en sla in potten.Ook broccoli doet het nu aardig alleen geen foto van (nog). En wat koolachtigen overgeplant die uit strooivoer opgekomen zijn...wordt nog een verrassing wat dat zal zijn. Doen het heel goed, misschien plaats ik die nog wel eens als foto-vraag "wat is dit"De wat sneu lijkende boontjes die zo afsteken tegen de prachtige volle, waren de allereerste 3 bosjes van het seizoen, hebben flink gegeven al. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrArtex Posted July 22, 2014 Share Posted July 22, 2014 Het ziet er goed uit. Rustig verder werken en de eventuele tegenslagen gebruiken als leermateriaal. En vooral genieten van de oogst. Quote Mijn blog is een feit, wilde ik al heel lang opstarten: www.bloggen.be/chiwiwawa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts