kiekenboerinneke Geplaatst: 27 juli 2014 Geplaatst: 27 juli 2014 Ze komen beiden uit mijn pakje spaghettipompoenzaad:De lichte vrucht is spaghettipompoen.... Geen idee wat de donkere is.... Iemand een idee? Quote
Deborah Geplaatst: 27 juli 2014 Geplaatst: 27 juli 2014 (aangepast) Een Courgette? Ook lekker trouwens 27 juli 2014 aangepast door Gast Quote Mijn naam betekent Honingbij, later als ik groot ben wil ik Imker worden.
kiekenboerinneke Geplaatst: 27 juli 2014 Auteur Geplaatst: 27 juli 2014 Dan moet het een klimcourgette zijn... ( plant is bijna 2 meter hoog ) Quote
Deborah Geplaatst: 27 juli 2014 Geplaatst: 27 juli 2014 Dat kan, Vreeken heeft de "'Long Green Trailing'" Quote Mijn naam betekent Honingbij, later als ik groot ben wil ik Imker worden.
geertlaurent Geplaatst: 27 juli 2014 Geplaatst: 27 juli 2014 Als ik mijn pompoenen bij het uitplanten niet door elkaar gehaald heb (maar ik denk dat ik dat wel gedaan heb ) was mijn spaghetti ook groen bij de start, die begint nu van gespikkeld groen naar oranje te kleuren. Was wel iets boller. Maar wel vreemd dat 1 pompoen meteen cremekleur was bij u Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.