Jump to content
Image Image Image Image Image
Image

ff voorstellen

lemoncurd*010*

Recommended Posts

Hallo Iedereen,

Ik ben lemoncurd 28 jaartjes en kom uit Rotterdam.

Ik ben onlangs verhuisd en heb nou dus ook een tuintje,wel heel jammer dat mijn tuin grotendeels door de vorige bewoner overal cement is

gestort.En ik dus 2 hele zielige moestuin vakjes heb.

Toen ik er in Mei kwam wonen stonden er wel in elk vak 2 fruitbomen,1 appelboom en 1 onbekende fruitboom.Zodra ik weet hoe alles op deze site werkt zal ik paar foto´s uploaden.Ben namelijk niet zo handig op de laptop.

Ik heb ondertussen in mijn zielige vakjes gepland: 1 vak-kiwiplant(die is dood aan t gaan) courgetteplant daar groeien 2 vruchten aan YES.

Mint en citroenmelisse,mint gebruik ik wel maar citroenmelisse niet ik weet echt niet wat ik daarmee kan doen.2 paprikaplantjes waarvan 1 doodgaat en de ander wel 2 vruchten draagt en mn meyer citroen plant die ook al een grote citroen heeft.En nog 2 hortensia´s die verbrand zijn.

In t ander zielig vakje staan veel planten zoals margrietjes,de appelboom en veel hortensia´s en 2 aardbeienplantjes en nog paar andere bloemplantjes.Ik wist niet wat ik daarin kon planten omdat in die vak zand is gestort.Ik heb het zelf elke keer aangevuld met potgrond.

Nou hierbij dus mijn tuintje,ik hoop veel van deze site en van jullie te leren want ik ben nog een groentje.Oja ik heb nog 2 komkommerplanten en die gaan als een tierelier.

Groetjes lemoncurd

Edited by Guest

Bedankt iedereen <3

In die zielige vakjes heb ik alles gewoon in gedouwd :s en nu zit ik met een pompoenplant die echt ruimte nodig heb.Pompoen kan toch ook gewoon verder groeien op stenen grond?

Ik zat al te kijken voor de citroenmelisse,maar vind het zo´n aparte smaak hebben.In thee vind ik het niet lekker,maar munt vind ik heerlijk.