lemoncurd*010* Posted August 4, 2014 Share Posted August 4, 2014 (edited) Hallo Iedereen, Ik ben lemoncurd 28 jaartjes en kom uit Rotterdam.Ik ben onlangs verhuisd en heb nou dus ook een tuintje,wel heel jammer dat mijn tuin grotendeels door de vorige bewoner overal cement is gestort.En ik dus 2 hele zielige moestuin vakjes heb.Toen ik er in Mei kwam wonen stonden er wel in elk vak 2 fruitbomen,1 appelboom en 1 onbekende fruitboom.Zodra ik weet hoe alles op deze site werkt zal ik paar foto´s uploaden.Ben namelijk niet zo handig op de laptop.Ik heb ondertussen in mijn zielige vakjes gepland: 1 vak-kiwiplant(die is dood aan t gaan) courgetteplant daar groeien 2 vruchten aan YES.Mint en citroenmelisse,mint gebruik ik wel maar citroenmelisse niet ik weet echt niet wat ik daarmee kan doen.2 paprikaplantjes waarvan 1 doodgaat en de ander wel 2 vruchten draagt en mn meyer citroen plant die ook al een grote citroen heeft.En nog 2 hortensia´s die verbrand zijn.In t ander zielig vakje staan veel planten zoals margrietjes,de appelboom en veel hortensia´s en 2 aardbeienplantjes en nog paar andere bloemplantjes.Ik wist niet wat ik daarin kon planten omdat in die vak zand is gestort.Ik heb het zelf elke keer aangevuld met potgrond.Nou hierbij dus mijn tuintje,ik hoop veel van deze site en van jullie te leren want ik ben nog een groentje.Oja ik heb nog 2 komkommerplanten en die gaan als een tierelier. Groetjes lemoncurd Edited August 4, 2014 by Guest Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted August 4, 2014 Share Posted August 4, 2014 Welkom! Quote Veldvee-facebook Link to comment Share on other sites More sharing options...
rinus55 Posted August 4, 2014 Share Posted August 4, 2014 Welkom en een goeie oogst! Quote Chilibase.nl de grootste Chilipeper dBase van Nederland http://chilibase.nl Chilimagazine.nl Chilipeper Nieuws http://chilimagazine.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
geertlaurent Posted August 4, 2014 Share Posted August 4, 2014 In die zielige vakjes raakt zo te horen best veel Veel succes ermee, en wat je kan doen met citroenmelisse kan je via de zoekfunctie van het forum (rechtsboven) makkelijk terugvinden. Heerlijk als limonade Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lemoncurd*010* Posted August 4, 2014 Author Share Posted August 4, 2014 Bedankt iedereen <3 In die zielige vakjes heb ik alles gewoon in gedouwd :s en nu zit ik met een pompoenplant die echt ruimte nodig heb.Pompoen kan toch ook gewoon verder groeien op stenen grond?Ik zat al te kijken voor de citroenmelisse,maar vind het zo´n aparte smaak hebben.In thee vind ik het niet lekker,maar munt vind ik heerlijk. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stan Posted August 4, 2014 Share Posted August 4, 2014 Welkom en een mooie oogst. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cabogirl Posted August 4, 2014 Share Posted August 4, 2014 Welkom! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bit Posted August 4, 2014 Share Posted August 4, 2014 Welkom ! en voor de foto's hierbij wat hulp : hoe-foto-s-op-het-forum-plaatsen-t324.html Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RobO Posted August 5, 2014 Share Posted August 5, 2014 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts