Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi allemaal, ons petekindje is een tijdje geleden geboren en kreeg de mooie naam Suzanne mee. Nu leek het mij wel leuk om de kersverse ouders zaadjes van "Suzanne met de mooie ogen" cadeau te doen.

In de familienaam komt ook nog is het woord Das voor, dus zaden van daslook zouden ook nog erg leuk zijn om erbij te doen

Heeft er iemand deze ter beschikking/te ruil? Als je er graag iets voor in ruil wil graag een PB/antwoord met wat je wil.

Alvast bedankt

• 2 weeks later...
Geplaatst:

Daslookzaad heb ik wel voor je, Suzanne moet ik even zoeken, ik heb ze wel gehad, maar zou niet weten waar ze zijn

Stuur me maar een peebeetje met je gegevens, dan stuur ik in elk geval daslookzaadjes op

Geplaatst:

Super. Begon al te vrezen dat niemand iets had Als er toch nog iemand wat suzannes kan missen (voor het.nieuwjaar wordt) zou dat heel fijn zijn.

Ik stuur je nog een pb, laat maar weten wat je graag willen hebben, ik heb van alles en nog wat meer

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...