Seertje Posted August 15, 2014 Posted August 15, 2014 Mijn tuin wordt morgen eindelijk gevreesd en kan er eindelijk wat leuks mee doen na al dat onkruid trekken enzo.Wat ik nu nog zaaien dan wel planten? Ik dacht om de stukken grond die ik niet ga gebruiken af te dekken met worteldoek zodat ik niet steeds hoef te schoffelen. Dacht dat dit wel een goed idee was, maar is dat ook zo? Quote
Bit Posted August 15, 2014 Posted August 15, 2014 Kijk hier eens : wat-zaaien-planten-in-augustus-t12027.html De andere vraag over grond afdekken met worteldoek wordt zeer uitgebreid behandeld in de topics-groep "bodem en bemesting" Kijk eens rond ( rechtsboven zoekfunctie kan een goede hulp zijn ook ) Quote
aalterse-willy Posted October 2, 2014 Posted October 2, 2014 Een kalender die er volgens mij ook redelijk goed uitziet is deze:http://nl.wikibooks.org/wiki/Leer_jezelf_ecologisch_tuinieren/OktoberHoud ook rekening met wassende en afnemende maan. Quote Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
Recommended Posts