Geplaatst: 19 augustus 201410 j Na het inmaken heeft het glas een grauwe waas gekregen (kalk) hoe haal ik die er weer af? Ik wil ze zien glimmen en vonkelen in de kast met azijn gaat niet echt vlot vind ik
Geplaatst: 19 augustus 201410 j Ik was ze altijd even af in een lauw (niet warm, dan gaan ze weer open) sopje en dan zijn ze zo weer mooi. Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Geplaatst: 19 augustus 201410 j Auteur wauw het is echt zo, dat wou ik juist (edit) Ik lees net: Voeg een theelepel citroenzuur of zout toe aan het kookwater om kalkaanslag op de potten te voorkomen.
Geplaatst: 17 september 201410 j Voor en na het schoonmaken bij mij: Ik zal eens proberen om er citroensap of zout bij te doen. Kijken of dat uit maakt. Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Geplaatst: 17 september 201410 j Ah dit had ik ook. Ik dacht dat het een restje soda is wat achter is gebleven.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.