Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Lang niets meer van me laten horen .

Druk bezig geweest in de moestuin en van werken op de moestuinpagina kwam niets van in huis .

Ondertussen zijn mijn nieuwe zaden aangekomen en ben ik benieuwd of ik er iemand blij mee kan maken .

Zelf ben ik nog op zoek naar de komkommer kerstklimmer .

Hij is niet eetbaar maar hij ziet er gewoon leuk uit als decoratie .

Verder ben ik nog op zoek naar allerlei tomatensoorten ( aangezien ik verzamel in tomatensoorten ), slasoorten ( o.a gemengd sla , krulsla , kleine kropjes ) groenlof en roodlof .

Liefst geen radijsjes want die heb ik reeds voldoende .

Wat ik jullie kan aanbieden is het volgende :

Radijs riesenbutter

Ramenas zwarte winter

amsterdamse bakwortelen

enkele zaden van de komkommer hoffmans johanna ( +- 5 zaden )

Rosella

Mechelse tros staakprinsessen

stamslabonen contender

cannelineboontjes

Dit is wat ik nu ongeveer kan missen .

Tegen september - oktober hoop ik nog een deel soortjes bij te hebben om te ruilen : o.a varebladtomaat , fahrenheit blue's , san marzano , gele oekrainer en black sherry ( tomaten eigen kweek ) eventueel als het er veel zijn nog zaden van de hyacintboon purple ( maar ik zou er graag enkele overhouden voor mezelf aangezien het een van mijn favorieten is ) ook zaden van de butternut pompoen

aangepast door Gast
Geplaatst:

Volgende dingen wil ik graag ruilen:

Ying yang boontjes

Zwarte ramenas

pompoen jack b- quick

runner bean enorma

Vooral de Jack b- quick lijkt met erg leuk stuur maar een PB wat je graag in ruil zou willen. Ik heb van alles en nog wat meer in aanbieding Indien nodig kan ik je wel een lijst doorsturen om uit te kiezen maar die is nogal lang.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...