Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Oei insecticide op augurk vruchten


koenpoging

Aanbevolen berichten

Hmm omdat we last hebben van rupsen in onze vierkante meter en zeker op onze koolplaten, heeft vrouwlief ook onze augurk plant besproeid met OKAPI all-insecticide als "goede" daad ...

Volgens de gebruiksaanwijzing moet ik 7 dagen in acht nemen om verder iets te oogsten...

Wat doe ik met de vruchten die deze week rijpklaar aan de plant zullen hangen ? Weggooien , goed wassen..???

 

Ik doe mijn naam weer alle eer aan

 

Koen de Nerd

Tegen dat ik op pensioen ga, zal het me hopelijk wel lukken! Nu wat knowhow opdoen en met mijn hoofd wat bonken tegen mijn tuinhuisje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zijn wel mini augurken , geloof me deze gaan snel en zijn vlug meer dan 10 cm groot maar ok k zal even wachten en laten hangen , ben benieuwd , nu heb ondertussen al zeker 15 potten kunnen opleggen en een test als deze kan ik nog over mijn hart krijgen'

 

Dank voor de reacties !

Tegen dat ik op pensioen ga, zal het me hopelijk wel lukken! Nu wat knowhow opdoen en met mijn hoofd wat bonken tegen mijn tuinhuisje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad ik ben ook niet zo naïef te denken dat alle groenten en fruit in de winkel vrij is van zo'n "troep", is het van dit niet dan ken ik genoeg andere dingen die op termijn je wel klein krijgen ...

Tegen dat ik op pensioen ga, zal het me hopelijk wel lukken! Nu wat knowhow opdoen en met mijn hoofd wat bonken tegen mijn tuinhuisje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...