Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Jawel Zit hier en daar hetzelfde in als in enveloppe 1 uiteraard, maar ook heel wat andere dingen.

Waarschijnlijk ga ik binnenkort een ruiltopic openen hier op het forum waarin ik alle zaden opsom zodat andere forumleden (bijvoorbeeld ook de Nederlandse vrienden) hun zaden tegen deze van de enveloppe kunnen ruilen. Uiteraard met de bedoeling dat men ruilt voor iets wat niet in de lijst staat, op die manier kunnen we dan volgende rondes (hopelijk) aanvatten met andere zaden dan voorheen

Geplaatst:
Jawel Zit hier en daar hetzelfde in als in enveloppe 1 uiteraard, maar ook heel wat andere dingen.

Ik vermoed dat je dat niet kan vermijden. Gemeenschappelijk wat er hier al enkel dubbel inzat bij vertrek vermoed ik was sla meikoning .

Zat er nog niet in en heb ik er in gestopt en bij doorzoeken van 2de enveloppe enkele weken later heb ik gezien dat meikoning er ook in zat.

Ik zat dan ook in begin van enveloppe 1 .

Als je in het midden zat en je stopte zaadjes in 1 omslag passeerde de zaadjes nog bij de helft van de deelnemers. Moesten het nog een aanzienbaar aantal zijn en je verdeeld deze over de 2 enveloppen passeren deze zaadjes nog bij iedereen . Maar dan krijg je op het einde wel dubbele zaden over de 2 enveloppen . Dus alles zal wel zijn voor en nadelen hebben zeker ?

• 3 weeks later...
  • 6 maanden later ...
  • 5 weeks later...
  • 1 year later...
  • 4 weeks later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...