Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

voorstellen


Aroesje

Aanbevolen berichten

Ik ben nieuw hier, maar niet helemaal nieuw in het moestuin gebeuren. Dit is nu mijn vijfde jaar. Maar ik moet nog wel mijn draai vinden. Bepaalde dingen gaan heel goed, zoals tomaten, komkommers, sla, sperziebonen, rode bieten, aardbeien en druiven. Maar ik ben nogal chaotisch dus alles staat door elkaar heen . Wat niet altijd handig is.

 

Ik ben moeder van 3 kinderen en ik hou (sorry) niet echt van tuinieren, maar ik vind het zo leuk om te zien hoe je iets eetbaars kweekt. En mijn kinderen zijn dol op de dingen die ze kunnen plukken uit de tuin.

 

Ik hoop hier veel ideeen en informatie te kunnen vinden zodat ik nog meer resultaat krijg van mijn werk.

 

EN bij deze wil ik ook iedereen succes wensen in de moestuin!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom

 

Ik ben hier sinds een paar dagen ook nieuw, maar ook in het tuineren, ze hebben me de raad gegeven om met iets makkelijks te beginnen, dus ben ik maar begonnen met tuinkers, hier niets voor nodig

Maak allensinds een Blogje aan in "mijn moestuin", altijd wel leuk!

 

Veel lees en doe plezier!

 

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...