Thamar Posted September 14, 2014 Posted September 14, 2014 Twee weken geleden heb ik 3 plantjes sla in de kas gezet. Twee ijsbergsla, beiden groeiden niet, kregen bruine randjes en heb ik er gisteren uitgetrokken. Eén gewone sla, deze groeit wel, maar ik vindt hem vrij lichtgroen om te zien. Wat voor sla zetten jullie momenteel in de kas??? Ik heb tot nu toe in het najaar namelijk niet zulke goede ervaringen met sla in de kas, terwijl het volgens mij nog prima moet kunnen. Groetjes Kelly Quote
RobO Posted September 14, 2014 Posted September 14, 2014 mi het is nog te warm, hier doen ze het buiten geweldig Quote
Beginnertje Posted September 14, 2014 Posted September 14, 2014 Hier sinds paar dagen geleden de Snijsla Deze staan in een mini serre buiten. Dus hier nog beetje afwachten hoe ze het gaan doen. Quote blog/Beginnertje/
dasouth Posted September 14, 2014 Posted September 14, 2014 vandaag de veldsla zaailingen in de serre in volle grond gezet.Deze week mss nog eens rukola proberen, ben niet zeker of het nu nog kan Quote
Recommended Posts