Geplaatst: 10 maart 201510 j zeker weten een haan, als je kijkt naar de veren die langs de staart hangen, dan zijn deze puntig, bij een hen zijn deze afgerond aan t end en ze hangen niet zo
Geplaatst: 10 maart 201510 j Auteur ja idd het is een haan geworden en ik vind het nog een mooie ook wel een zeer brave we hebben nog een haantje van het cochine ras en die kleine was eerst dus blijkt de baas
Geplaatst: 15 maart 201510 j lijkt erg op een brahma zilverpatrijs, alleen de kam klopt niet.Hier mijn eigen brahma zilverpatrijs.Ik ben benieuwd hoe die van jou zal kraaien... Die van mij klinkt zoals een versleten luchtsirene.
Geplaatst: 3 april 201510 j het is idd een brahma! Wij hebben er hier 15 rondlopen en vorig jaar ook met gekweekt! En hun eerste kraaien zijn enorm grappig!! Ze moeten echt een tijd oefenen voor het wat goed komt
Geplaatst: 3 april 201510 j Het is gewoon een erg grove erwtenkam, niet alle brahma's beantwoorden volledig aan de standaard ...
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.