Katja1604 Geplaatst: 1 oktober 2014 Geplaatst: 1 oktober 2014 Goeiemorgen! Ik open net een nieuwe zak kokospotgrond, gekregen van mijn moeder.Nu zag ik er allemaal lichtbruine korreltjes in liggen.Ik vind ze een beetje op eitjes lijken en wilde ze ertussen uit vissen, maar bedachtme dat het misschien voeding kan wezen of zoiets.Wie weet dit?Me vinger staat erbij, zodat je kan inschatten hoe klein de korreltjes zijn. Quote
appelvrouw Geplaatst: 1 oktober 2014 Geplaatst: 1 oktober 2014 Dat is voeding Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
loes Geplaatst: 1 oktober 2014 Geplaatst: 1 oktober 2014 Kan je ze kapot knijpen? Harde buitenkant en vloeistof binnenin? Quote
Katja1604 Geplaatst: 1 oktober 2014 Auteur Geplaatst: 1 oktober 2014 Gelukkig, voeding!Heb net nog een zak open getrokken om te kijken en daar zat het ook in! Dank je wel, appelvrouw! Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.