postkantoortje Geplaatst: 1 oktober 2014 Geplaatst: 1 oktober 2014 Ik kan van mijn buurman twee halve wijnvaten krijgen. Ik heb nu het idee opgevat om daarin (plant)uien en (poot)aardappels te planten. De vaten staan vanaf het voorjaar 's ochtends enkele uren in de zon. Is dat aan te bevelen of geen goed idee. Misschien ook nog andere suggesties welke groente het in vaten goed doen?? Quote
postkantoortje Geplaatst: 3 oktober 2014 Auteur Geplaatst: 3 oktober 2014 Niemand?Vaten zijn afgelopen jaren gewoon gebruikt als bloementuintje, dus dat moet op zich geen probleem zijn:) Quote
RvO Geplaatst: 5 oktober 2014 Geplaatst: 5 oktober 2014 Als het vat groot genoeg is, waarom niet?Er zijn verschillende draadjes op dit forum waarin e.e.a. wordt beschreven. Quote
Balto Geplaatst: 5 oktober 2014 Geplaatst: 5 oktober 2014 Je kan alles wel gebruiken, zolang er maar geen stoffen in zitten die in je groentes kunnen gaan. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.