Ga naar inhoud

Wil je minder Advertenties?

Maak dan nu een account of log in!

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur

Ja, sluiten maar!

Geplaatst:
Daar is een topic over he ? voor dat soort sites. Heeft iedereen wat aan

deze ( waar jullie eerst in zaten ) : webshops-binnen-buitenland-t300.html

Misschien is het handig als iemand bij de link voor "Hobbyzaden" in dit topic even een notitie plaatst dat het momenteel niet aan te raden is daar iets te bestellen in ieder geval tot duidelijk is wat er aan de hand is.

Geplaatst:

Het is niet handig dat de site nog open staat voor bestellingen en betalingen. Ik ken Lisa als een vriendelijk en precies mens. Geen oplichtster. Ik vermoed dat de zaak van haar man failliet is, en ze onder curatele staan. Alle inkomsten gaan dan niet meer via Lisa, en alles wat er binnenkomt vloeit in de pot om schuldeisers mee af te betalen. Ik vermoed dat zo'n aangifte dan officieel afgehandeld wordt door zo'n zakenwaarnemer.

Dat ze niet meer reageren... ik weet het niet. Ik kan me voorstellen dat ze compleet in de burn-out zitten. Misschien zijn de telefoons zelfs afgesloten. Voor integere mensen kunnen dit soort omstandigheden juist compleet fataal aankomen, de schaamte, de onoverzichtelijkheid van het moeras waar je in zit. Misschien mag ze zelfs geen zakenhandelingen meer doen. Ik weet niet exact hoe dit soort dingen werken.

Het enige kwalijke is dat de site niet op slot staat. Dat is een grote fout.

Dat is wat ik met goede intentie vermoed. Ik kan er nog steeds naast zitten. Ik vind het wel sneu voor haar dat haar zaakje in de soep loopt.

Geplaatst:

Ik wacht ook al een paar weken op een bestelling bij Hobbyzaden.nl.

Ook ik heb gemaild en gebeld maar nergens krijg ik een reactie op.

Nu heb ik het idee dat ik opgelicht ben en ik ben erg boos.

Ik heb zojuist weer via de site van Hobbyzaden.nl voor de zoveelste keer het contactformulier ingevuld . Als ik hier wederom geen antwoord op krijg ga ik mijn rechtsbijstandverzekering inschakelen.

Heb jij inmiddels al iets vernomen ?

Geplaatst:
  • Auteur

Ik zou zeggen lees dit topic even door, dan ben je helemaal op de hoogte.

Geplaatst:

ok ik lees terug en geloof dat mij duidelijk is wat er gaande is

ik snap alleen niet waarom de website nog in de lucht is en mijn geld wel aangenomen wordt

de eigenaar kan inderdaad een lief mens zijn die nu even in problemen verkeerd maar ik ben ook een lief mens met een kleine beurs.....

ik ben er niet blij mee

iemand die mij op de hoogte kan brengen van het laatste nieuws omtrent deze website ???????

Geplaatst:

aangifte doen dus....

bah wat vervelend

die site moet offline !

Geplaatst:

Ergens in mijn achterhoofd heb ik wel eens een soortgelijk verhaal gehoord. Dan mag de betreffende persoon geen handelingen meer doen (onder curatele), en die zakenwaarnemers zijn dan zo opportunistich dat ze redeneneren dat elke euro die binnen komt mooi meegenomen is. Alleen officiële aangiftes behandelen ze dan.

Lisa zelf kan niet eens de site sluiten, want ze mag niets meer. Erg lullig, en de huidige bevoegden hebben er geen belang bij sluiting van een druppelende geldkraan.

Misschien is hier jurisprudentie over te vinden?

Maar ja... we weten eigenlijk niets zeker.

Geplaatst:

dat zou wel heel raar zijn als een curator de site open houd als inkomsten. zo bouw je toch alleen nog maar meer schulden op? niet geleverde dienst is immers een schuld, geen inkomst.

• 3 weeks later...
Geplaatst:
  • Auteur

Misschien wel zo netjes om hier te melden, dat ik mijn aangifte inmiddels heb ingetrokken. Met als reden dat ik het geld heb terug gekregen.

Geplaatst:
  • Auteur

Nee ik heb verder helemaal geen bericht gehad.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic